وقتی وحشی گری و خشونت طلبی ملاک انتخاب ساکنان اسرائیل برای انتخابات می شود!


وقتی وحشی گری و خشونت طلبی ملاک انتخاب ساکنان اسرائیل برای انتخابات می شود!

در ماه های آینده مقامات سیاسی رژیم صهیونیسیتی رقابت سنگینی در نشان دادن روی خشونت طلب و غیرانسانی دارند تا بتوانند ساکنان سرزمین های اشغالی را مجاب به انتخاب کنند!

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی ماه هاست که درگیر بحران های عدیده ای شده است. نقطه اوج آن به شکست سه روزه ارتش اسرائیل در جنگ با نوار غزه بر می گردد که در نهایت منجر به فروپاشی ائتلاف حاکم شد.

این اتفاقات منجر شد تا احزاب راستگرای رژیم صهیونیستی با از دست دادن ائتلاف حاکم، رژیم صهیونیستی را با انتخابات زودهنگام مواجه سازند. این در حالی است که مطابق قانون انتخابات پارلمانی می بایست در نوامبر 2019 (آبان 98) برگزار می گردید که با انحلال پارلمان اسرائیل این انتخابات به آوریل 2019 (فروردین 98) موکول شد.

با این وجود مبارزات انتخاباتی میان احزاب اسرائیلی آغاز شده تا پس از 10 سال، دست بینامین نتانیاهو از نخست وزیری سرزمین های اشغالی کوتاه شود.

در همین خصوص بنی گانتز، رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که همواره مواضع جنگ طلبانه ای را بر علیه حزب الله لبنان و فلسطینیان اتخاذ کرده در سری ویدیوهای تبلیغاتی حزب تازه تاسیسش برای انتخابات پارلمانی، خوی جنگ طلبانه و خونخوار خود را به تصویر کشیده است.

حزب گانتز در یکی از این ویدیو ها با عنوان «بخش هایی از غزه به عصر حجر بازگردانده شد»، تصاویر ویرانه های نوار غزه در جنگ 51 روزه سال 2014 را با افتخار منتشر می کند! در دیگر ویدیو تبلیغاتی حزب گانتز نیز، 1364 شهید فلسطینی در پس زمینه ای عزاداری مردم غزه شمارده می شوند.

گویا در ماه های آینده مقامات سیاسی رژیم صهیونیسیتی رقابت سنگینی در نشان دادن روی خشونت طلب و غیرانسانی دارند تا بتوانند ساکنان سرزمین های اشغالی را مجاب به انتخاب کنند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق