دستگیری خانم هاشمی, احمقانه ترین کار است


دستگیری خانم هاشمی, احمقانه ترین کار است

خوش چشم گفت:دستگیری خانم هاشمی,احمقانه ترین کار است چرا که در حال حاضر همه از او صحبت می کنند و این به ضرر آمریکا است.

دستگیری خانم هاشمی, احمقانه ترین کار استبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اجتماع اهالی رسانه در اعتراض به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی از سوی دولت آمریکا برگزار شد.

نادر طالب زاده فعال رسانه, سید مصطفی خوش چشم و سید محمد مرندی در نشست خبری پیرامون دستگیری مرضیه هاشمی حضور داشتند.

طالب زاده در ابتدای این نشست گفت: خیلی متاسفم که خانم هاشمی بازداشت شدند. این البته یک پیروزی است که با بازداشت ایشان بسیاری از روشن فکران واکنش نشان دادند و برخی هم بیدار شدند.

وی افزود:این بیداری که در یازده سپتامبر هم اتفاق افتاد با این رویداد ترکیب شد و اتفاق بزرگی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

طالب زاده گفت:دستگیری خانم هاشمی حتی به عنوان شاهد,همه را ناراحت کرده است.

طالب زاده:همه باید مانند خانم هاشمی در برابر دشمن بایستیم

وی با بیان اینکه ما در این صحنه آماده هستیم، بیان کرد: کسانی که خانم هاشمی با آن‌ها مصاحبه کردند، در حال حاضر بی تفاوت نیستند و به این رویداد واکنش نشان می‌دهند. این اتفاق بزرگی است. خانم هاشمی با حرکت جهادی خود تکان بزرگی به جهان دادند. امروز جهاد دفاعی حاکم است و همه باید مانند خانم هاشمی در برابر دشمن بایستیم.

خوش چشم استاد دانشگاه و فعال رسانه در ادامه از مظلوم نمایی‌های آمریکا گلایه کرد و گفت: رسانه‌های مختلف برای اتفاق اخیر واکنش‌هایی داشتند و باشگاه خبرنگاران جوان در این باره نشستی برگزار کرده است چرا که این واکنش‌ها کار مهمی برای این کار محسوب می شود.

وی گفت:آمریکا همیشه مظلوم نمایی می‌کند که حافظ حقوق بشر است اما معلوم نیست، چرا باید این همه فشار روانی برای این بانو باشد. چرا باید حجاب خانم هاشمی برداشته شود، به زور غذای حرام بخورد و به زندان انفرادی برود. برمبنای چه قانونی با یک شاهد چنین رفتاری می شود.

خوش چشم با بیان اینکه آمریکایی ها از این اتفاق سه هدف دارند، گفت: یا دشمنی با ایران چنین اتفاقی را رقم زد، یا می‌خواهند سوالاتی را از او بپرسند. من از رسانه‌ها برای واکنش به دستگیری خانم هاشمی تشکر می‌کنم. باید این فشار روی واشنگتن حفظ شود. به گفته‌ کارشناسان, این دستگیری, احمقانه‌ترین کار است چرا که در حال حاضر همه از مرضیه هاشمی صحبت می‌کنند و این به ضرر آمریکاست.

خوش چشم:آمریکا برای نابودی پرس تی وی تلاش می کند

وی ادامه داد:آمریکا با شبکه‌ پرس تی وی هم مشکل دارد و با تحریم این رسانه, برای نابودیش تلاش می کند.

مرندی فعال رسانه در ادامه مراسم گفت:من چند تجربه از افراد بازداشت شده و کشته شده در آمریکا را داشتم که رسانه‌های آمریکایی به آن‌ها توجه نمی‌کردند. برخی از آمریکایی ها که به فلسطین کمک کردند،سال‌هاست که در زندان هستند. شخصی با خانم هاشمی در پرس تی وی مصاحبه کرد و از انتقال سلاح نظامی از آمریکا به سوریه خبر داد که بلافاصله پس از این مصاحبه, آن فرد کشته شد. یک خانواده به دلیل اینکه مایل بودند یک شبکه‌ عربی را نصب کنند، محاکمه و زندانی شدند.

وی در ادامه از زندانی‌های سیاسی در آمریکا و محاکمه‌ افراد به دلیل مخالفت حتی جزئی با سیاست‌های آمریکا گفت و موارد متعدد را بیان کرد.

در ادامه مجدد طالب زاده اظهار کرد: لوییس فراخان وقتی به ایران آمد و سخنرانی کرد، آمریکایی‌ها عصبانی شدند. وقتی دست آمریکایی‌ها به فراخان نرسید، به امام عبدالعلی موسی امام جماعت یکی از مساجد در آمریکا حمله کردند و دو مامور اف بی آی به بدترین شکل وی را تنبیه کردند. این اتفاقات بی ارتباط به هم نیست. آمریکایی‌ها با این کار‌ها عقده گشایی می‌کنند.

این فعال رسانه گفت:ظاهرا قرار است به شکل قانونی ملاقاتی با خانم هاشمی انجام شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس