صالحی امیری: مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دوومیدانی وجود ندارد


صالحی امیری: مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دوومیدانی وجود ندارد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دوومیدانی وجود ندارد و او بزودی تمریناتش را آغاز می‌کند.

صالحی امیری: مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دوومیدانی وجود نداردبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تجلی از قهرمانان و پیشکسوتان جامعه دو و میدانی در مورد اختلافی که بین فدراسیون دو و میدانی و احسان حدادی در مورد هزینه تمرینات این ورزشکار وجود دارد، بیان کرد: واقعیت این است که احسان حدادی قهرمان ما و تخریب او خلاف منافع ملی است. از طرف دیگر فدراسیون یک مرجع قانونی است و تمام تصمیمات در مورد یک قهرمان باید توسط خود فدراسیون‌ها انجام شود.

او ادامه داد: ما به عنوان کمیته ملی المپیک وقتی چنین مشکلی پیش می‌آید مداخله می‌کنیم تا شرایط لازم را برای قهرمان و فدراسیون فراهم کنیم. مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دو و میدانی وجود ندارد. در طی جلساتی به توافقاتی رسیده ایم و در آینده نزدیک احسان حدادی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد. فدراسیون حداکثر توان خودش را برای حمایت مالی انجام داده است و ما هم به او کمک خواهیم کرد.

صالحی امیری درباره اینکه به حدادی کمک خواهید کرد گفت: اجازه دهید مسائل جزئی را رسانه‌ای نکنیم. ما در مسیر حل مسئله هستیم، احسان حدادی باید در ۲۰۲۰ بدرخشد و فدراسیون نیز به عنوان یک نهاد رسمی باید مورد حمایت واقع شود.

او ادامه داد: اینکه شما بخواهید از رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اشخاص سوال کنید خوب نیست. از من بخواهید در مسیر وحدت و یکدلی قهرمانان و فدراسیون‌ها حرکت کنم و ما این مسیر را انتخاب کرده ایم و به سمت اهدافمان حرکت می‌کنیم. به شما این وعده را خواهم داد اختلافاتی که در خانواده بزرگ دو و میدانی وجود دارد را کنار خواهیم زد و یکدلی را در فدراسیون حاکم خواهیم کرد. این رسالت ماست.

صالحی امیری در مورد رفع مشکلات مالی فدراسیون‌ها گفت: یکی از بحث‌هایی که مطرح شد موضوع مشکلات مالی فدراسیون‌های ورزشی کشورمان است. روز گذشته در ستاد عالی به این موضوع پرداختیم و ۲ فدراسیون از جمله کشتی و شمشیربازی مشکلاتشان را بیان کردند و برای تک تک آن‌ها تصمیم گیری شد. تمام تلاشمان را می‌کنیم برای اینکه فدراسیون‌ها به اهدافشان برسند موانع را از سر راهشان برداریم.

او در مورد مراسم‌هایی که برای تجلیل از قهرمان‌های رشته‌های مختلف برگزار می‌شود عنوان کرد: کار خوبی که فدراسیون‌های ورزشی کشورمان در این چند سال انجام داده اند ایجاد یک حس همدلی میان قهرمانان کشورمان است. در چند روز گذشته اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. رئیس فدراسیون دو و میدانی تمامی جامعه این رشته را جمع کرده است تا وحدت و یکدلی را در دل این قهرمانان و پیشکسوتان گسترش دهد. برای اینکه ورزشکاران بتوانند به اهداف بلند مدت و خصوصا افق ۲۰۲۰ برسند از آن‌ها تجلیل شد.

صالحی امیری در مورد فعالیت‌هایی که برای گسترش ورزش در حال انجام شدن است گفت: امروز جامعه ورزش از جمله وزارت ورزش و ارکان آن به سمت توسعه ورزش حرکت می‌کنند و این برنامه‌ها انسجام قوی تری در بین قهرمانان و جامعه قدیم و جدید ایجاد می‌کند. ما به عنوان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ستاد عالی را تشکیل دادیم و تمام تصمیمات در آنجا گرفته می‌شود تا از کار اضافه پرهیز شود. ما امروز در اوج وحدت، یکدلی و هماهنگی در میان جامعه ورزش هستیم و همچنین به دنبال رسیدن به قله‌های قهرمانی هستیم تا کام ملت شیرین شود.

رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد: در جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان با پیروزی‌های پیاپی دل مردم را شاد کرده است. در روز‌های آینده مردم در مورد مسابقات کسب سهمیه خبر‌های خوبی خواهند شنید. در سال آینده ورزش کشور شرایط جدیدی به خود خواهد گرفت و ما سعی می‌کنیم تا از تمام ظرفیت‌های ورزش کشور با کمک دولت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

جهانگیری: ایران فینالیست جام ملت‌ها شود به امارات می‌روم

سلطانی فر: تیم ملی فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد/ نباید اجازه دهیم حاشیه‌ای بوجود بیاید

ملکی: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شویم

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی و احسان حدادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید