خوشگذرانی ادامه‌دار؛ گزارش‌تمرین یک تیم پر امید


خوشگذرانی ادامه‌دار؛ گزارش‌تمرین یک تیم پر امید

تمرین امروز ملی پوشان پس از نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی از ساعت 18 به وقت محلی در زمین شماره 2 کریکت ابوظبی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، این تمرین که آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر چین محسوب می شد باز هم به مانند دیدارهای پیش به جای زمین اصلی بازی در زمین شماره 2 کریکت ابوظبی برگزار شد.
* تمرین امروز از ساعت 18 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران آغاز شد.


* باز هم تعداد زیادی از خبرنگاران و گزارشگران چینی در حاشیه تمرین حضور داشتند، این اتفاق در حالی می افتاد که آنها روز گذشته با تعدادی بیشتر از این خود را به محل تمرین رسانده بودند اما امروز احتمالا به دلیل نشست های مطبوعاتی دو سرمربی ایران و چین تعداد آنها نسبت به روز گذشته کمتر شد.


* تمرین چینی های حاضر در محل تمرین تیم ملی برای یک شبکه تلویزیونی به صورت زنده پخش شد.


* خبرنگاران چینی باز هم به مانند روز گذشته از ایرانی های حاضر در محل تمرین شرایط نفرات مختلفی همچون وحید امیری که به دلیل محرومیت نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد را جویا می شدند. آنها تقریبا تمام ابهامات خود را با خبرنگاران ایرانی در میان می گذاشتند.


* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که امروز برای سومین بار به امارات آمد، در محل تمرین تیم ملی حاضر شد.


* علاوه بر مهدی تاج محمدجواد عباباف رئیس حراست وزارت ورزش نیز یکی از میهمانان تمرین امروز تیم ملی بود.


* برگزاری نشست مطبوعاتی کارلوس کی روش که در ساعت 17 در سالن کنفرانس ورزشگاه محمد بن زاید برگزار شد، باعث شد تا او به همراه مسعود شجاعی و آرین قاسمی با دقایقی تاخیر به تمرین تیم ملی برسند.

خوشگذرانی ادامه‌دار؛ گزارش‌تمرین یک تیم پر امید


* بازیکنان تیم ملی حدودا 17:45 آرام آرام وارد زمین تمرین شدند و یک به یک خود را آماده تمرین امروز کردند.


* به مانند روزهای قبل باز هم بازیکنان پیش از آغاز رسمی تمرین رقابتی مهیج با یکدیگر را در پیش گرفتند، رقابتی که طی آن باعث شد طی آن بازیکن بازنده مورد تنبیه قرار بگیرد. پس از وارد شدن بازیکنان به محل تمرین و آغاز رسمی تمرین میک مک در مورت وظیفه رهبری بازیکنان در تمرینات بدنی و همین طور گرم کردن با توپ را برعهده داشت.


* به دلیل 15 دقیقه حضور خبرنگاران بر سر تمرین تیم ملی تمرینات تاکتیکی مربوط به دیدار تیم ملی برابر چین از چشم حاضرین پنهان ماند. خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران داخلی و خارجی حدودا 20 دقیقه در تمرین حضور داشتند و 3، 4 دقیقه بعد از اعلام پایان آن زمین شماره 2 کریکت را ترک کردند.


* به مانند روزهای قبل باز هم خبرنگاران دقایقی را همراه با همتایان چینی خود پشت در زمین تمرین تیم ملی سپری کردند.

خوشگذرانی ادامه‌دار؛ گزارش‌تمرین یک تیم پر امید


* باز هم مانند روزهای قبل چند هوادار ایرانی در محل تمرین تیم ملی که از قضا کاملا بد مسیر هست حضور یافتند تا بدین ترتیب بتوانند با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی روبه رو شوند، اتفاقی که هرگز نیفتاد و آنها به مانند قبل موفق به دیدن هیچ یک از بازیکنان نشدند.


* در نهایت پس از حدود 20 دقیقه خبرنگاران مجبور به ترک محل تمرین شدند و آخرین تمرین تیم ملی پیش از برگزاری بازی اصلی موسوم به تمرین افیشیال به جای زمین اصلی بازی در محل همیشگی تمرین ادامه یافت و احتمالا تا ساعت 20 به طول انجامید.


* نکته جالب تمرین امروز تیم ملی حضور مدیریت کمپ کریکت ابوظبی بود جایی که شاگردان کارلوس کی روش از ابتدای حضور در شهر ابوظبی به تمرین می پردازند و خود را آماده بازی های پیاپی می کنند. مدیر این مجموعه ورزشی دقایقی نیز با کارلوس کی روش صحبت و البته خوش و بش کرد و خیلی زود محل تمرین تیم ملی را ترک کرد.

خوشگذرانی ادامه‌دار؛ گزارش‌تمرین یک تیم پر امید


* دیدار تیم ملی کشورمان برابر چین فرداشب از ساعت 20 به وقت محلی و از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار خواهد شد. دیداری که پیروزی در آن می تواند ملی پوشان را به جمع 4 تیم برتر قاره برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی