صدای استان : بعد از فرامرز اکباتانی معاون نظام مهندسی کشاورزی استان بوشهر این بار به معرفی سید جمال الدین عارف زاده خواهیم پرداخت.


صدای استان : بعد از فرامرز اکباتانی معاون نظام مهندسی کشاورزی استان بوشهر این بار به معرفی سید جمال الدین عارف زاده خواهیم پرداخت.

اما سید جمال الدین عارف زاده کیست؟ وی بازنشسته زودتر از موعد آموزش و پرورش با امتیاز ایثارگری است. وی ده سال است که از سازمان آموزش و پرورش جدا شده اما هنوز نتوانسته از از صندلی مدیریت مدرسه سعادت دل بکند.

به گزارش بوشهر24؛ سید بازنشسته این خبر در دولت روحانی بر فرهنگسرای چاهکوتاهی تکیه زد تا آمدن بستگان وی در این فرهنگسرا حواشی به همراه داشته باشد و همزمان مدیریت مدرسه تاریخی سعادت باشد.

مدرسه سعادت به صورت هیئت امنایی با حضور نماینده استاندار، رییس آ پ، رییس بنیاد ایرانشناسی، رییس شورای شهر، مدیرکل میراث فرهنگی، رییس دبیرستان و پیش دانشگاهی سعادت و دکتر نبی پور اداره می‌شود.

مدرسه تاریخی سعادت هم از نظر حقوقی همانند تمام مدارس تاریخی کشور تحت پوشش مدارس ماندگار(وزارت آموزش و پرورش) می‌باشد.

عارف‌زاده و دوستان وی هم اخیرا در پی توقف کمک شهرداری به مدرسه سعادت انتقادات تندی نسبت به برخی اعضای شورا که خواستار شفاف‌سازی در هزینه کردهای این مدرسه بودند، داشتند.

سید جمال الدین عارف زاده که همیشه شعار استفاده از ظرفیت جوانان دارد و حتی در انتخابات شورای شهر نیز از تصمیم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بخاطر میدان دادن به جوانان در قبال بزرگان شناسنامه‌دار حمایت ویژه داشت.

حال آیا حاضر است به احترام جوانان و مهیا کردن فرصت برای استفاده از ظرفیت جوانان صندلی مدیریتی خود را رها کند؟

از خوانندگان و هم استانی های عزیز خواهشمندیم در هر اداره‌ای که فرد بازنشسته‌ای را می شناسند که مایل به رفتن نیست را به ما معرفی کنند و ما ضمن رعایت امانتداری نام معرفی کننده، آن بازنشسته محترم را خدمت مردم معرفی کنیم تا افکار عمومی آنها را بشناسند.

سپاس/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر