«فلوله» ناکام در فروش سهام / «رمپنا» مالک آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال شد


«فلوله» ناکام در فروش سهام / «رمپنا» مالک آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال شد

در واپسین روز هفته، تعداد توقف‌ها از بازگشایی بسیار بیشتر بود. در این روز تعداد 10 نماد متوقف و سه نماد بازگشایی شدند که میان این توقف‌ها شش توقف به دلیل شفاف سازی و چهار توقف دیگر به منظور برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بود.

بانک وبیمه | اقتصاد آنلاین | 2 ساعت پیش |1/23/2019 7:06:51 PM 82 بازدید

«فلوله» ناکام در فروش سهام / «رمپنا» مالک آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال شد

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ شاخص بورس تهران در آخرین روز هفته با رشدی 135 واحدی به سطح 162 هزار و 940 واحد رسید و بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص «وتجارت» داشت. در واپسین روز هفته تعداد توقف‌ها از بازگشایی بسیار بیشتر بود. در این روز تعداد 10 نماد متوقف و سه نماد بازگشایی شدند که میان این توقف‌ها شش توقف به دلیل شفاف سازی و چهار توقف دیگر به منظور برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بود. در روزی که گذشت، «رمپنا» از چند و چون مالکیت خود در شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال و «فلوله» گفت و اعلام کرد که نتوانسته سهام تحت مالکیت خود در یک شرکت زیر مجموعه را به فروش برساند. «پکویر» نیز که در پی رای دادگاه از مالیات معاف شده بود، اعلام کرد به دلیل درخواست تجدید نظر اداره مالیات خراسان رضوی تا مشخص شدن نتیجه قطعی معاف از مالیات نخواهد بود.

«رمپنا» متوقف شد: نماد معاملاتی شرکت گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت در خصوص شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال، متوقف شد. این شرکت اعلام کرده است که 73.36 درصد از سهام شرکت آلومینیوم المهدی و 100 درصد دارایی های طرح هرمزال را مطابق با اگهی منتشر شده برای فروش این دو شرکت خریداری کرده است. گفتنی اثرات مالی رویداد یاد شده بعدا توسط «رمپنا» افشا خواهد شد.

«فلوله» ناکام در فروش سهام: نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین سازی ایران (فلوله) دیگر نماد متوقف شده طی روز جاری بود. این نماد که به منظور ارائه اطلاعات در خصوص سرانجام مزایده فروش سهام شرکت آلیاژهای نشکن ساز متوقف شده بود، اعلام کرد که عدم دریافت پیشنهاد قیمت تا پایان مهلت تعیین شده، به سرانجام نرسیده و شرکت موفق به فروش سهام شرکت یاد شده نشده است. گفتنی است «فلوله» پیش‌تر قصد خود را برای فروش تعداد یک میلیون و 337 هزار و 250 سهم شرکت آلیاژهای نشکن ساز ارزش کلی شش میلیارد و 69 میلیون تومان اعلام کرده بود.

معافیت مالیاتی «پکویر» در هاله‌ای از ابهام: توقف نماد معاملاتی (پکویر) متعلق به شرکت کویر تایر به دلیل لزوم شفاف سازی شرکت در خصوص وضعیت پرونده معافیت مالیاتی، بود. بر این اساس شرکت اعلام کرده است که پیرو رای بدوی دادگاه دیوان عدالت اداری در خصوص معافیت مالیاتی شرکت کویر تایر و فرصت اعتراضی اداره مالیاتی خراسان جنوبی، اداره مذکور در دفاتر استانی دیوان عدالت اعتراض کرده و پرونده جهت رای نهائی به دادگاه تجدید نظر ارسال شده است.

«ثتران» در پی فروش زمین: نماد معاملاتی سرمایه گذاری مسکن تهران (ثتران) با توجه به لزوم ارائه اطلاعات در خصوص فروش زمین، متوقف شد. شرکت اعلام کرده است، درصدد برگزاری مزایده به منظور فروش زمین‌های تحت مالکیت خود در شهریار است. بر این اساس شرکت در نظر دارد 8 قطعه ملک مزوعی حدود 95 هکتار موصوف به زمین شهریار را طی برگزاری مزایده‌ای در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری به فروش برساند.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

«فلوله» ناکام در فروش سهام / «رمپنا» مالک آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال شد

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد