واکنش عمار حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه


واکنش عمار حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه

رهبر جریان حکمت ملی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت که حملات هوایی این رژیم به خاک سوریه و پایگاه‌های نظامی رسمی، تحول خطرناکی است که سوریه در معرض آن قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی و رئیس فراکسیون اصلاح و سازندگی عراق روز سه‌شنبه در نشستی خصوصی در بغداد با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کرد که حملات هوایی این رژیم به خاک سوریه و پایگاه‌های نظامی رسمی، تحول خطرناکی است که سوریه در معرض آن قرار گرفته است.

رهبر جریان حکمت ملی با بیان اینکه کشورهای منطقه نسبت به اقدامات تنش زای رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده‌اند، گفت: انتخابات اسرائیل و تلاش‌های نتانیاهو برای سوء استفاده از بحران نظامی با ایران برای کسب آرای انتخاباتی و بازهای آمریکایی و کسانی که در پی افزایش تنش با ایران هستند، از جمله اقدامات نگران کننده است.

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی همچنین نسبت به تکاپوی برخی از کشورهای عربی در حمایت از افزایش این تنش‌ها هشدار داد.

سید عمار حکیم در خصوص سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با این تنش‌ها نیز تصریح کرد: ایران با عدم انفعال، صبوری و نیفتادن در دام اقدامات تحریک آمیز دشمن، در زمان و مکان مناسب و در چارچوب منطق مدیریت سیاست واکنش نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد