رئیس دانشگاه آزاد: مسائل مالی تمام واحدهای دانشگاه آزاد به صورت کامل بررسی می‌شود


رئیس دانشگاه آزاد: مسائل مالی تمام واحدهای دانشگاه آزاد به صورت کامل بررسی می‌شود

گروه استان‌ها-رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه شفاف‌سازی جزو اولویت های اصلی دانشگاه آزاد است گفت: مسائل مالی تمام واحدهای دانشگاه آزاد به صورت کامل بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدمهدی طهرانچی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: الحمدالله موضوع حادثه دانشگاه آزاد یزد خیلی زود رسیدگی شد و به خانواده‌ها هم توجه ویژه‌ای صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع این مشکل، بسیج عمومی از سوی دانشگاه برای رسیدگی به این موضوع و خانواده‌های مجروحین و متوفیان حادثه صورت گرفت و موضوعی که برخی سعی به تبدیل آن به توطئه داشتند را برطرف کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان این که مسائل مالی تمام واحدهای دانشگاه آزاد به صورت کامل بررسی می‌شود افزود: شفاف‌سازی و امانت‌داری و رسیدگی به بحث‌های فرهنگی، اشتغال دانشجویان و خارج کردن فضای دانشگاه از فضای پرداخت پول و مدرک‌گرایی از جمله مباحثی است که در اولویت‌های این دانشگاه قرار گرفته است.

طهرانچی تصریح کرد: اشتغال و ازدواج دانشجویان هم مواردی است که به عنوان سیاست‌ها و اولویت‌های این دانشگاه برای دوران پیش رو دیده شده تا بتوانیم بخشی از مشکلات دانشجویان در این زمینه را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نظام آموزشی در کشور نیاز به یک بازنگری جدی محتوایی و علمی دارد ادامه داد: به دنبال اجرای این بازنگری در دانشگاه آزاد هستیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: توسعه آموزشی در استان یزد به صورت بی‌رویه انجام شده و سرمایه‌های ملی را به گونه‌ای مورد استفاده قرار دادیم که برخی از این موارد الان بدون استفاده باقی مانده است.

طهرانچی افزود: برخی واحدهای شهرستانی با مشکل جدی روبرو هستند و لازم است راه حلی به وجود آید که دانشگاه موثر واقع شده و مردم جوانان خود را در این دانشگاه‌ها فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاظر 300 نفر از نیروهای دانشگاه‌ آزاد یزد مازاد هستند تصریح کرد: اگر 300 نفر را بخواهیم در شرایط فعلی تعدیل کنیم به معنای این است که 300 نفر بیکار به جامعه اضافه کنیم که اصلا چنین موضوعی را نمی‌پسندیم و به همین دلیل تعدیل در دستور کار نیست و به دنبال افزایش اثربخشی دانشگاه و استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد یزد خاطرنشان کرد: یزد به عنوان قطب پوشاک کشور مطرح شده و در حال تجهیز و آماده‌سازی کارگاه‌های خیاطی و دوخت به همت دانشگاه هستیم که به این وسیله هم زمینه اشتغال و هم زمینه درآمدزایی در کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر