لزوم همت و اراده مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم


لزوم همت و اراده مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر لزوم همت و اراده مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم گفت: باید رویکردهای نوین و موثر را برای خدمات دهی مطلوب به مردم احصاء و اجرا کنیم.

لزوم همت و اراده مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قوامین؛ سردار "محسن فتحی زاده" در بیست و هشتمین همایش سراسری معاونان و مدیران ادارات مرکزی و شعب استان های بانک قوامین با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در آستانه ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و افتخار می کنیم که با وجود همه توطئه ها و نیرنگ های دشمنان، جریان انقلاب استوار، پرنشاط و پیشتاز در کسب موفقیت هاست.
وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست تخصصی به ویژه دکتر "نتاج" مدیر عامل بانک قوامین، افزود: مراتب قدردانی و تشکر فرمانده و هیئت رئیسه ناجا را از زحمات همه مدیران و کارکنان بانک قوامین ابلاغ می کنم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به نقش موثر نظام بانکی در پویایی اقتصاد کشور، بر لزوم اتخاذ رویکردهای نوین برای خدمات دهی مطلوب به مردم تأکید کرد.
سردار فتحی زاده ادامه داد: همت و اراده ما باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد و لازم است مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توأم با قانون و اخلاق مداری به عنوان یک رکن اساسی دنبال و اجرایی شود.
این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه در هر شرایطی مدافع و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب هستیم، گفت: مدیریت در صحنه توأم با هوشمندی و اقتدار؛ راهبرد و رویکرد جدی نیروی انتظامی در تمامی عرصه های خدمتگزاری است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در کنار مشتری مداری، صیانت از کارکنان این مجموعه بانکی نیز باید از اولویت های جدی باشد.
وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم در هر کسوت و مسئولیتی، فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم و به خوبی به نظام و انقلاب اسلامی و همچنین مردم خدمت کنیم.
گفتنی است، در این نشست سوالاتی از سوی برخی مدیران و معاونان شعب بانک قوامین مطرح شد که از سوی سردار "فتحی زاده" به آنان پاسخ داده شد.
یادآور می شود پیش از سخنان جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، دکتر "نتاج" مدیر عامل بانک قوامین نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارکنان این مجموعه بانکی در سال ۹۷، برنامه های سال آتی را تبیین و تشریح کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟