تداوم آلودگی کلانشهرها/ آغاز بارش های جدید از روز یکشنبه


تداوم آلودگی کلانشهرها/ آغاز بارش های جدید از روز یکشنبه

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی کلانشهرها تا روز شنبه خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر (شنبه 6 بهمن) وارد کشور می شود.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی روزهای پایانی هفته به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: باتوجه به پایداری جوی امروز و پنجشنبه، غلظت آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش می یابد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس طی سه روز آینده، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه در اردبیل و سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما را داریم و در استان های گیلان و اردبیل نیز وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران و وزش باد از بعدازظهر جمعه در شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی، خاطرنشان کرد: بعدازظهر جمعه و به صورت موقت، آلودگی هوای تهران کاهش می یابد.

وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه به کشور، گفت: این سامانه بارشی باعث بارش باران در غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوب غرب می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تقویت سامانه بارشی در روز یکشنبه ( 7 بهمن) ادامه داد: سامانه بارشی در بخش هایی از شمال غرب و مرکز کشور فعال شده و بارش برف و باران را در این مناطق پیش بینی می کنیم.

وی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان پایتخت روز پنجشنبه صاف و غبارآلود پیش بینی می شود و دمای هوا در این روز در سرترین زمان صفر درجه و در گرم ترین زمان 10 درجه پیش بینی می شود.

وظیفه با اشاره به افزایش نسبی دمای هوای تهران در روز جمعه، گفت: در این روز آسمان تهران کمی ابری، همراه با غبار محلی در بعدازشهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط