مفاهیم انقلابی از طریق گروه های سرود به نسل جوان منتقل شود


مفاهیم انقلابی از طریق گروه های سرود به نسل جوان منتقل شود

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر اینکه مفاهیم انقلابی باید از طریق گروه های سرود به نسل جوان منتقل شود، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای تشکیل گروه‌های سرود بسیار فعال و پویا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (چهارشنبه ۳ بهمن) در بازدید از گروه سرود «چهل سالگی انقلاب» در شهرستان نهبندان اظهارداشت: یکی از بزرگترین نعمت‌های انقلاب اسلامی ایران امنیتی است که امروز کودکان و نوجوانان ما در سایه این امنیت، در مدارس سراسر کشور مشغول فراگرفتن علم و دانش هستند چرا که این نعمت در زمان قبل از انقلاب به آسانی قابل دسترسی نبود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از بهترین راه‌های قدردانی از این نعمت، درس خواندن برای خدمت به کشور و مردم در آینده است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «ترانه و سرود بخش لازم و یک شعبه‌ی لازم در زمینه هنر شعری است و خیلی هم تاثیر می گذارد» افزود: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام به ایجاد یک گروه ۴۰ هزار نفری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، در هر استان گروه‌هایی سرودی تشکیل شده است که همزمان با سراسر کشور در روز ۱۲ بهمن در ساعت ورود امام خمینی (ره) به کشور به اجرای برنامه می‌پردازند.

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر تاثیر سرود در انتقال مفاهیم واقعی انقلاب گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای تشکیل گروه‌های سرود بسیار فعال و پویا هستند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: قطعا شما با اجرای سرود انقلابی خود در روز ۱۲ بهمن می توانید ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب را به بهترین شکل به مخاطبان منتقل کنید.

گفتنی است، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر نهبندان با تشکیل گروه سرود ۸۰ نفری در روز ۱۲ بهمن به اجرای سرود همزمان با دیگر فعالان کانون‌های مساجد سراسر کشور می‌پردازند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده