بی نظمی در قائم شهر ادامه دارد؛ نارضایتی مجید جلالی و بازیکنان از شرایط نساجی


بی نظمی در قائم شهر ادامه دارد؛ نارضایتی مجید جلالی و بازیکنان از شرایط نساجی

در شرایطی که مجید جلالی به تازگی هدایت نساجی قائم شهر را در دست گرفته است مشکلات ریز و درشت در قائم شهر...

طرفداری - نساجی قائم شهر، تیم محبوب مازندرانی‌ها در لیگ برتر نیم فصلی پرماجرا را پشت سر می‌گذارد. پس از رفتن، برگشتن و در نهایت دوباره رفتن جواد نکونام، انتصاب مجید جلالی به مربیگری نساجی بارقه امید برای تبدیل شدن نساجی به تیمی منظم و پایان حواشی را تقویت کرد.

با این حال اوضاع در نساجی جالب نیست. مجید جلالی هنوز به طور رسمی سرمربی نساجی نشده زیرا قراردادی منعقد نشده است و جلالی بر اساس یک توافق شفاهی بر سر تمرینات این تیم حاضر می‌شود گرچه امروز خبر رسید که او به دلیل بی توجهی به حل مشکلات موجود نساجی تصمیم گرفته بر سر تمرین نساجی حاضر نشود.

جلالی که همواره در پیکان در باشگاهی دارای ساختار و منظم کار می‌کرد اکنون در قائم شهر خود را در باشگاهی می‌بیند که در حال حاضر فاقد مدیر عامل است. مشخص نشدن مدیر عامل جدید نساجی از سوی مالک، عامل اصلی بی نظمی در امور جاری نساجی است و جلالی از این موضوع به شدت گلایه مند است و می‌گوید مدیر عامل باید به سرعت مشخص شود.

قرارداد تنظیم شده بین جلالی و نساجی نیز به این دلیل به امضا نرسیده که اشکالاتی در آن وجود داشته است. از سوی دیگر عدم پرداخت مطالبات بازیکنان سبب شده برخی از آن‌ها در تمرین نساجی حضور نیابند و این، یکی از دلایل جدی ناراحتی جلالی از شرایط موجود است. جلالی به باشگاه نساجی گفته است که برای موفقیت در نیم فصل دوم باید ابزار موجودش را حفظ کند اما این وضعیت به از دست دادن دارایی‌های کنونی نساجی می‌انجامد.

نساجی محبوب که به سختی و پس از سال‌ها مشقت به لیگ برتر رسیده باید برای حضور در لیگ برتر جدی‌تر باشد. وضعیت قرارداد برخی بازیکنان به گونه‌ای است که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود می‌توانند نساجی را ترک کنند و پیشنهاداتی به دست چند بازیکن نساجی رسیده است. این شرایط کار جلالی را در قائم شهر دشوارتر می‌کند گرچه نساجی با یک مدافع گرجستانی قرارداد امضا کرده و قرار است حامد لک را نیز بازگرداند اما در قائم شهر، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 5 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ