سورپرایز هیجان‌انگیز و عاشقانه بادکنکی


سورپرایز هیجان‌انگیز و عاشقانه بادکنکی

همه سورپرایزشدن را دوست دارند مهم هم نیست که خانم یا آقا باشید، اینکه هدیه‌ای را بدون اطلاع قبلی دریافت کنید شما را خوشحال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نکته مهم سورپرایز همان‌طور که از نامش پیداست غیرقابل پیش‌بینی بودن و هیجان‌انگیز بودن آن است. جدیدترین و خاص‌ترین سورپرایزی که امروز برای تبریک مناسبت‌های خاص نظیر تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، ولنتاین و ... رواج یافته، فرستادن دسته بادکنک هلیومی عاشقانه است.

بنابر اعلام بالونچی، تصور کنید که تلفن‌تان زنگ می‌خورد و از پشت خط به شما می‌گویند که یک بسته برای شما فرستاده شده و از شما می‌خواهند که آن را تحویل بگیرید. زمانی که برای گرفتن بسته می‌روید با انبوهی از بادکنک‌های جذاب روبرو می‌شوید که به پایین آن کارت تبریک و هدیه‌ای وصل است.

بی‌تردید هر کسی از دیدن این سورپرایز هیجان زده خواهد شد.

دسته بادکنک‌های عاشقانه از بادکنک‌های پر شده با گاز هلیوم که اغلب شکل قلب هستند، تشکیل می‌شود. بادکنک‌های این دسته‌ها اغلب با رنگ‌های قرمز، صورتی، سفید و مشکی با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

این دسته‌ها خود به تنهایی یک هدیه جذاب به حساب می‌آیند اما می‌توانید آنها را با یک هدیه و کارت تبریک همراه کنید.

سورپرایز هیجان‌انگیز و عاشقانه بادکنکی

چطور می‌شود دسته بادکنک سورپرایز عاشقانه را فرستاد؟

به تازگی سرویس‌های ارسال بادکنک‌های هلیومی درب منزل نظیر استارت آپ بالونچی امکانی را فراهم کرده‌اند که می‌توانید به صورت اینترنتی یک دسته بادکنک عاشقانه را سفارش دهید تا به صورت یک سورپرایز به هر محلی که شما بخواهید، برایتان ارسال کنند.

شما هم می‌توانید این دسته بادکنک‌ها را شخصا تحویل بگیرید و هدیه بدهید و هم می‌توانید در هنگام سفارش‌تان گزینه ارسال به صورت سورپرایز را بزنید تا مستقیما به صورت سورپرایز برای شخصی که می‌خواهید فرستاده شود.

اگر به این سورپرایز علاقه‌مند شده‌اید، اطلاعات بیشتر و مدل‌های مختلف این دسته بادکنک‌های عاشقانه را می‌توانید در صفحه خرید دسته بادکنک های هدیه عاشقانه و ولنتاین را مشاهده کنید.

همچنین در بالونچی بخش فروش هدیه و گیفت نیز وجود دارد که به راحتی می‌توانید دسته بادکنک تان را با آنها جذاب‌تر کنید.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش