مازندران، اولین استان پایلوت آموزش های همگام با ازدواج رفع چالش آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی است


مازندران، اولین استان پایلوت آموزش های همگام با ازدواج رفع چالش آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی  است

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه مازندران گفت: استان مازندران، اولین استان پایلوت آموزش های همگام و حین ازدواج است در این بخش باید خدمات...

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه مازندران گفت: استان مازندران، اولین استان پایلوت آموزش های همگام و حین ازدواج است در این بخش باید خدمات اعجازگونه ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام رحیمیان، چهارشنبه در همایش آموزشی مربیان با موضوع آموزش های همگام با ازدواج در دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری افزود: آسیب اجتماعی می تواند آسیب جدی برای نظام باشد و لذا باید با دغدغه بیشتری در این حوزه وارد شد.

وی بیان داشت: همه ما در این بخش وظیفه خطیر و حساس برعهده داریم و باید با اقدامات موثر و مثبت برای رفع چالش های آسیب اجتماعی کار جدی، مضاعف و مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهیم.

رحیمیان اضافه کرد: غفلتی در بخش آسیب های اجتماعی ایجاد شد که باید برطرف شود و براساس مکتب و فرهنگ اهل بیت (ع) حرکت کنیم و راهکار ارائه دهیم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه مازندران گفت: آسیب های اجتماعی نگران کننده و رفع آن نیازمند نگاه ویژه و مؤثر است و باید امداد ویژه و کار اعجازگونه انجام شود.

رحیمیان افزود: در کنار زمینه سازی های لازم و پشتیبانی مادی و معنوی برای افزایش کمی و کیفی این دوره از آموزش ها که به صورت مطلوب انجام و حمایت می شود؛ باید در حضور مستقیم با افراد و زوجین در ارائه آموزش خدا را در نظر داشته و با خدا معامله کنیم و کار را دقیق و درست انجام دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا