20 قایقران به اردوی تیم ملی اضافه شدتد


20 قایقران در بخش کایاک و کانو با تصمیم کمیته فنی در 2 گروه به اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان اضافه می‌شوند.

20 قایقران به اردوی تیم ملی اضافه شدتدبه گزارش خبر گزاری صدا وسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آب‌های آرام از ۳۰ دی با حضور ۸ قایقران در دریاچه آزادی آغاز شده و با تصمیم سرمربی تیم ملی و تصویب کمیته فنی ۲۰ قایقران دیگر در بخش کایاک و کانو به اردو اضافه خواهند شد.
بر این اساس قایقرانانی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند از ۵ بهمن به اردو ملحق می‌شوند. صادق زمانی، ابوالفضل درجزی، امیر آقامیرزایی، جواد مومنی، علیرضا جهان نما، علی مولایی، علیرضا علی محمدی، محمدطاهر حسینی افشار علیرضا مرادی در بخش کایاک و سلیم فخری، عرفان زنده پی، علی الماسی، مهرداد دانیالی در بخش کانوکانادایی ۱۳ قایقران دعوت شده به اردو‌ی تیم ملی هستند.
همچنین قایقرانانی که در قهرمانی کشور حضور نداشتند، برای انجام تست پایان اردو فرا خوانده شدند، امین بوداغی، پژمان دیوسالاری، پوریا شریفی، هادی جعفری، علی اجاقی، عادل مجللی و علیرضا صیادمومن گروه دوم دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
این اردو تا ۱۳ بهمن تحت نظر حسین ملکی سرمربی کایاک و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت و در پایان اردو تست انتخابی برگزار می‌شود و نفرات برتر به اردوی مرحله بعد دعوت خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز