شاسی‌بلندهای فورد و لینکلن، بازار را احاطه می‌کنند


شاسی‌بلندهای فورد و لینکلن، بازار را احاطه می‌کنند

این دو برند را می‌توان غول‌های ساخت شاسی‌بلندهای آینده دانست و حالا فورد در کنفرانس جهانی صنعت خودروسازی اعلام کرد، در دو سال آینده بیش از بیست مدل جدید فورد و لینکلن را در بازار آمریکای شمالی عرضه می‌کند. فورد با سیاست‌های جدید خود، قصد دارد بصورت جدی در ساخت خودروهای مرتفع، فعالیت کند و شاسی‌بلندهای جدید خود را به‌زودی روانه بازار خواهد کرد.

بر همین اساس فورد قصد دارد هفت شاسی‌بلند جدید را به بازار عرضه کند که نسل جدید اکسپلورر و نسل جدید اسکیپ بخشی‌ از آنها خواهند بود. کراس‌اوور الکتریکی جدید این کمپانی با الهام از مدل موستانگ و یک شاسی‌بلند آفرود کوچک نیز در بین این خودروها حضور خواهند داشت. در کنار فورد لینکلن هم دو کراس‌اوور جدید را برای بازار در نظر گرفته که اویاتور با پیشرانه ۳ لیتری V6 توئین توربو یکی از آنها است که اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

شاسی‌بلندهای فورد و لینکلن، بازار را احاطه می‌کنند

نسخه هیبریدی این شاسی‌بلند توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. برنامه‌های این اتحاد بزرگ شاسی‌بلند سازی، فقط به آمریکا خلاصه نمی‌شود و فورد برای بازار چین‌ نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد. این کمپانی آمریکایی قصد دارد با همکاری شریک چینی خود یعنی، JMC چند شاسی‌بلند جدید را برای این بازار آماده کنند که کیفیت بالایی خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403