واکنش شمشیرباز المپیکی به شوخی جنجالی وزیر


واکنش شمشیرباز المپیکی به شوخی جنجالی وزیر
شمشیرباز المپیکی درباره حواشی اهدای لباسش به موزه ورزش ایران و صحبتی که وزیر ورزش انجام داده بود، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ورزش سه، نمایش مجتبی عابدینی در المپیک ۲۰۱۶ تحسین همه علاقه مندان به ورزش را به همراه داشت؛ اگرچه در نهایت با بدشانسی به مدال نرسید. حالا باتجربه‌ترین شمشیرباز ایرانی خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می کند؛ رویدادی که قول داده در آن به یک مدال تاریخی دست پیدا کند.

این شمشیرباز المپیکی درباره وضعیت خود بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: خودمان را برای مسابقات کلاس A جهانی لهستان آماده می کنیم که از ۱۰ تا ۱۳ بهمن برگزار می شود. وضعیت مصدومیتم هم بهتر است و آماده هستم تا بعد از چند ماه در یک مسابقه سطح بالا شرکت کنم.

وی درباره مسیر ملی پوشان شمشیربازی برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد: از اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات انتخابی آغاز می شود. ما برای سهمیه تیمی می جنگیم چون در صورت اخذ این سهمیه ۳ نفر هم در بخش انفرادی می توانند شرکت کنند. ۴ تیم اول دنیا و تیم اول هر قاره به المپیک می روند. ما هم اکنون تیم پنجم جهان هستیم و تلاش می کنیم سهمیه مستقیم بگیریم. اگر هم جزو ۴ تیم اول نباشیم، می توانیم به عنوان تیم اول آسیا سهمیه المپیک را کسب کنیم.

مجتبی عابدینی در پاسخ به این سوال که قولی برای کسب مدال به وزیر ورزش داده، بیان داشت: بله، من قول دادم که در توکیو مدال بگیرم. من در این چند ماه هم که برخی انتقاد کردند، اصلا در مسابقه ای شرکت نکردم. انگیزه زیادی دارم تا به یک مدال تاریخی برسم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در پایان به حاشیه روزهای اخیر واکنش نشان داد. او در مراسم اهدای لباس خود به موزه ورزش ایران با یک شوخی از سوی وزیر ورزش مواجه شد. سلطانی فر به شوخی به عابدینی گفته بود: «با خودت گونی آوردی!». پخش شدن این ویدیو در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشت و انتقادهایی هم نسبت به وزیر ورزش مطرح شد. عابدینی در این باره هم گفت: آقای سلطانی فر به همه ورزشکاران لطف دارند. این حرف و حدیث ها را در این چند روز شنیدم؛ اما در یک فضای صمیمی این صحبت مطرح شد و به حالت شوخی بود. بنده چیزی از وزیر ورزش به دل نگرفتم و امیدوارم مردم عزیز هم به دل نگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید