عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال


تمرین استقلال پس ازبازگشت از ترکیه سرشاز از صحنه های روحیه آور است. بازیکنان استقلال با انرژی بیشتر به تمرینات تهران بازگشته اند.

بازیکنان استقلال در بدو بازگشت از ترکیه با روحیه هایی متفاوت گام به دورجدید تمرینات خود گذاشته اند. گرچه حال و هوای استقلال پیش ازسفر به اردوی ترکیه چندان آفتابی نبود اما به نظرمی‌رسد که روحیه کافی برای عزمی دوباره برای بازگشت به کورس قهرمانی درظاهر بازیکنان استقلال وجود دارد.

عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال---

1:داریوش شجاعیان را البته همیشه با این سیما درتمرین استقلال دیده ایم. خنده های او چیزتازه ای نیست. داریوش برای تمرین استقلال یک موهبت بزرگ محسوب می‌شود. او با خنده هایش به همه روحبه می‌دهد.

عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال---

2: مهدی قائدی روزهای پرفرازونشسیبی را پشت سرگذاشته اما به نظرمی‌رسد او نیز ازروحیه کافی برای بازگرداندن استقلال به صف مدعیان قهرمانی برخورداراست. قائدی درتیم امید هم روزهای پرنشاطی را سپری کرد.

عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال---

3: مهدی رحمتی درحال صحبت با دروازه بان سوم استقلال است. نوراللهی به تازگی ازتمرین تیم امید به تمرین استقلال بازگشته اما بدون شک رابطه خوبش با رحمتی می‌تواند او را هم به مانند حسینی درآینده ای نه چندان دوربه یکی ازدروازه بان های بزرگ استقلال بدل کند.

عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال---

4: مرتضی تبریزی با دوگلی که دربازی دوم تدارکاتی استقلال درترکیه به ثمررساند برای نیم فصل دوم ظاهرا آماده ترشده است. تبریزی با انگیزه های متفاوت گام به تمرینات استقلال گذاشته است.

عکس های خنده‌دار از تمرین استقلال---

5: آرمین سهرابیان نیم فصل اول مصدومیت هایی داشت که باعث دوری نسبتا طولانی اش ازترکیب اصلی شد. سهرابیان برای بازگشت به ترکیب اصلی باید محمددانشگررا جا بگذارد.

10-210

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!