استقبال گسترده تولیدکننده هاو توزیع کننده های مواد غذایی از نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین فروشگاههای ایران


پول‌نیوز -این خبر را خانم زهرا نجات دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین فروشگاههای ایران (ICB 2019) اعلام کرد و گفت : با حمایت وزارتخانه ها، سازمانها و انجمنها از جمله سازمان فناوری اطلاعات ایران، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت، پلیس فتا، انجمن لجستیک ایران، پارک علم و فناوری، انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه ایران، انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران، انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران، انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت ایران، دانشگاهها و بسیاری از دیگر نهادهای کشور 24 تا 26 بهمن سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

وی با اشاره به استقبال گسترده شرکتهای فعال در عرصه زنجیره تامین فروشگاهها از این نمایشگاه، اظهار داشت : این نمایشگاه با مشارکت جمع کثیری از شرکتهای تولید کننده و توزیع کننده در حوزههای مواد غذایی، مواد سلولزی، شوینده ها، شیرینی و شکلات و .... از سراسر کشور طی سه روز در مجموعه هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

نجات ضمن اشاره به اقدامات ستاد برگزاری در ارتباط با اطلاع رسانی این رویداد بزرگ در حوزه زنجیره تامین فروشگاهها، تصریح کرد : ستاد برگزاری ضمن اطلاع رسانی گسترده در خبرگزاری ها و جراید، شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی، از کلیه فعالان این حوزه نظیر فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها، ارزانکده ها، سوپرمارکت ها، توزیع و پخش کنندگان و بنکداران از 31 استان دعوت به عمل آورده است تا به عنوان بازدیدکنندگان این نمایشگاه تخصصی حضور بهم رسانند.

وی برقرای ارتباط مستقیم فعالان صنعت فروشگاه ها و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه محصولات جدید و تقویت توان بازاریابی را از مهمترین اهداف این رویداد برشمرد و افزود : مشارکت گسترده شرکت های فعال در حوزه زنجیره تامین فروشگاهها در این نمایشگاه در کنار حضور سایر فعالان صنعت فروشگاهی قطعا نتایج مثبتی را برای توسعه این صنعت به دنبال خواهد داشت.

دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین فروشگاههای ایران ضمن اشاره به همزمانی این رویداد با کنگره بین المللی فروشگاههای موفق ایران افزود : این رویداد فرصت مناسبی است تا شرکت های فعال در این حوزه با توجه به حضور مدیران فروشگاهها و مدیران بازرگانی، کارشناسان و مسئولین خرید فروشگاهها، ضمن عرضه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه، از طریق ارتباط موثر با جامعه هدف از سراسر کشور، شبکه سازی موثری و قویتری ایجاد نمایند که این مهم قطعا موجب گسترش بازار فروش خواهد گردید.

همچنین از سوی دیگر برگزاری این کنگره و نمایشگاه در کنار هم فرصت مناسبی است تا مدیران فروشگاهها ضمن مواجه با تنوع محصولات و قیمت ها اقدام به تعامل و ارتباط دامنه دار با تولید کنندگان مختلف نمایند.

وی در ادامه صحبت های خود اشاره ی به کنگره بین المللی فروشگاههای موفق ایران نمود و افزود : یکی از بخش های حائز اهمیت این کنگره برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور مدیران فروشگاه ها، اساتید و متخصصین برتر این حوزه از سراسر کشور می باشد که پس از برگزاری این پنل ها و کارگاهها، گواهینامه های معتبر با عناوین گواهینامه تجارت الکترونیک، گواهینامه بازاریابی تخصصی فروشگاه ها و گواهینامه 8 ساعته حضور به شرکت-کنندگان اعطا می گردد.

وی گفت : یکی از بخش های مهم این رویداد تجلیل از شرکتهای برتر زنجیره تامین فروشگاهها در مراسم اختتامیه کنگره می باشد. در این مراسم ویژه از برترینها در زمینه های مختلف این عرصه با اهدای مدال برترینها، تندیس بلورین و لوح یادبود کنگره با هدف حمایت از فعالان این حوزه تقدیر به عمل می آید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه کنگره از طریق شماره گیری 4-33699093-021 تماس حاصل فرمایند یا به پایگاه اینترنتی این کنگره به آدرس www.storyi.ir مراجعه نمایند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق