دانلودهای دموی بازی Resident Evil 2 از مرز 2.3 میلیون گذشت


دانلودهای دموی بازی Resident Evil 2 از مرز 2.3 میلیون گذشت

دانلودهای دموی بازی Resident Evil 2 همواره در حال افزایش بوده و طبق آخرین آمار، به 2.3 میلیون بار رسیده است. لیست تروفی‌های نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 منتشر شد دموی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 که اوایل ماه جاری به انتشار رسید، تا به حال 2.3 میلیون بار دانلود شده است. البته این آمار فقط بازیکنانی را در بر می‌گیرد که...

دانلودهای دموی بازی Resident Evil 2 همواره در حال افزایش بوده و طبق آخرین آمار، به 2.3 میلیون بار رسیده است.

دموی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 که اوایل ماه جاری به انتشار رسید، تا به حال 2.3 میلیون بار دانلود شده است. البته این آمار فقط بازیکنانی را در بر می‌گیرد که با جمع‌آوری و ثبت آمار و اطلاعاتشان موافقت کرده‌اند و در واقع، آمار واقعی دانلودهای دموی این عنوان بیش از این‌هاست.

نکته‌ی جالب دیگر، اینجاست که تنها 26 درصد از بازیکنان موفق به کامل کردن دموی بازی Resident Evil 2 شده‌اند. در این دمو، تنها یک شانس نیم‌ساعته برای بازی دارید و پس از آن دیگر توانایی تجربه‌ی آن را نخواهید داشت، گرچه عده‌ای راه حلی را برای این موضوع پیدا کرده‌اند. قطعاً این دمو ذهنیت خوبی را از کل بازی نهایی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین به‌خاطر ایده‌ی جالبش برای یک عنوان ترسناک، بسیار تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را با خود به همراه دارد.

نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 در 25 ژانویه‌ی 2019 مصادف با 5 بهمن 1397 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با این وجود، فعلاً خبری از نسخه‌ی نینتندو سوئیچ نیست و کپ‌کام اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلودهای دموی بازی Resident Evil 2 از مرز 2.3 میلیون گذشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !