کشاورزان گلستانی می‌توانند از بسته حمایتی استفاده کنند


کشاورزان گلستانی می‌توانند از بسته حمایتی استفاده کنند

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان گلستان گفت: کشاورزانی که به شعب بانک کشاورزی استان گلستان بدهی دارند تا پایان سال جاری فرصت دارند که به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند و از بسته حمایتی این شعبه استفاده کنند.

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدتقی قزلسفلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کشاورزانی که بدهی به شعب بانک کشاورزی استان گلستان دارند طی 50 روز کاری که فرصت باقی‌است به شعب بانک کشاورزی مراجعه و از بسته حمایتی این شعبه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها بانک تخصصی بخش کشاورزی در سطح کشور است و افتخار ما خدمت به کشاورزان خدوم و زحمتکش است در سال جاری دولت برای کمک به کشاورزان چند برنامه در دستورکار دارد که اخیرا در بند «خ» ماده 33 توسط دولت ابلاغ شد.

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: با توجه به میزان اعتباری که دولت مصوب کرده است بسیار اندک است بر اساس این قانون برای کشاورزانی که در بخش کشاورزی فعالیت داشتند که شامل حال بخش زراعت و باغبانی و پرورش دام و طیور و آبزیان بود تا مبلغ 8 میلیون تومان به افرادی که وام گرفته بودند و قادر به پرداخت آن نبودند را شامل می‌شد.

*8 گزینه مساعدت برای بدهکاران در بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است

قزلسفلی خاطرنشان کرد: افرادی که در سال 1396 -1397 برای گرفتن وام اقدام کرده بودند برای این افراد توسط کارگروهی که در سطح شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و از فرماندار، سازمان جادکشاورزی و بانک کشاورزی است تشکیل می‌شود و کشاورزان باید به این ارگان‌ها مراجعه کنند و از این کارگروه معرفی‌نامه دریافت کنند تا این تسهیلات با بخشودگی امهال شود.

وی اذعان کرد: بانک کشاورزی در کنار اجرای این بند از قانون یک بسته حمایتی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی را مصوب کرده است که تا پایان سال جاری قابلیت اجرایی دارد و شرایط بسیار مساعدی برای وام‌گیرندگان بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان گلستان یادآور شد: در این بسته حمایتی هشت گزینه مساعدت برای بدهکاران در بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است که برخی ممکن است شامل بند یک و برخی نیز شامل بند دو و غیره شوند.

انتهای پیام /فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید