به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسین چناقچی با اعلام خبر فوق اظهار داشت:جلسه ایجاد دسترسی و دور برگردان مقابل شرکت نفت پاس با حضور شهردار، رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس، معاون وزارت راه و شهرسازی، معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منطقه ۲۱، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس و مسئولین شهری در سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد.

وی گفت: پس از اجرایی شدن پل تقاطع غیر هم سطح شهرستان متاسفانه دور برگردان مقابل شرکت نفت پارس در بزرگراه لشگری مسدود شده بود و شهروندانی که قصد حرکت به سمت شهرقدس یا تهران را داشتند به ناچار باید با طی مسافتی چهار کیلومتر واقع در حوزه استحفاظی استان البرز به سمت شهرقدس دور میزدند.

وی افزود: طی مکاتبات و تلاش های صورت گرفته از سوی مجموعه شورای اسلامی شهر مقرر شد با توجه به ضرورت روانسازی جریان ترافیکی و افزایش ظرفیت دسترسی، دور برگردانی مقابل شرکت نفت پارس برای شهروندانی که قصد ورود به شهرقدس از سمت سرخه حصار را دارند، ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد بررسی و مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم سطح یا دور برگردان با رعایت جوانب ایمنی و فنی در حداقل زمان ممکن توسط مشاورین طرح شهرداری تهران و شهرداری قدس آغاز و تا پایان اسفند جهت بررسی و کارشناسی نهایی در شورای ترافیک استان قرار اتخاذ تصمیم شود.