فیلم مرز (Border) علی عباسی کارگردان ایرانی در جمع نامزدهای اسکار 2019 قرار گرفت


مطلب فیلم مرز (Border) علی عباسی کارگردان ایرانی در جمع نامزدهای اسکار 2019 قرار گرفت برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ فیلم مرز (با نام انگلیسی Border) ساخته علی عباسی کارگردان ایرانی، در فهرست نامزدهای جایزه اسکار 2019 قرار گرفت. فیلم مرز با نام اصلی...

فیلم مرز (با نام انگلیسی Border) ساخته علی عباسی کارگردان ایرانی، در فهرست نامزدهای جایزه اسکار ۲۰۱۹ قرار گرفت.

فیلم مرز با نام اصلی Gräns سومین ساخته علی عباسی کارگردان ایرانی مقیم دانمارک است که ساعاتی پیش در جمع نامزدهای جایزه اسکار ۲۰۱۹ قرار گرفت. این فیلم در بخش بهترین گریم و چهره پردازی (Makeup Hair-styling) به رقابت با فیلم های Mary Queens of Scots و Vice خواهد پرداخت. این فیلم چند ماه گذشته نیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره کن ۲۰۱۸ شده بود.

فیلم مرز (Border) علی عباسی کارگردان ایرانی در جمع نامزدهای اسکار 2019 قرار گرفت

بیشتر بخوانید: فیلم مرز علی عباسی کارگردان ایرانی جایزه فستیوال فیلم کن ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد

فیلم مرز

این فیلم اثری است از کشور سوئد در ژانر درام فانتزی که مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده علی عباسی قرار داشته و فیلمنامه آن نیز توسط شخص کارگردان و Isabella Eklof و John Ajvide Lindqvist بر اساس داستان کوتاهی به همین نام نوشته John Ajvide Lindqvist برای گروه سنی R ساخته شده است.

فیلم مرز (Border) علی عباسی کارگردان ایرانی در جمع نامزدهای اسکار 2019 قرار گرفت

جمعی از هنرپیشگان حاضر در فیلم مرز عبارتند از:

Eva Melander در نقش Tina Eero Milonoff در نقش Vore Jorgen Thorsson در نقش Roland Ann Petren در نقش Agneta Sten Ljunggren در نقش پدر تینا Kjell Wilhelmsen در نقش Daniel Rakel Warmlander در نقش Therese Andreas Kundler در نقش Robert

گروه گریم

این فیلم در جمع کاندیداهای اسکار ۲۰۱۹ در بخش گریم قرار دارد و دلیل آن گریم و چهره پردازی بسیار سنگین و متفاوت شخصیت‌های اصلی آن است. طراحی گریم شخصیت‌های اصلی Tina و Vore بر عهده Goran Lundstrom و Pamela Goldamer قرار داشته و این دو هنرمند با اجرای هنرمندانه خود، موفقیت دیگری را برای فیلم مرز رقم زده‌اند.

نظرات منتقدین ؛ امتیازات کسب شده

این فیلم علاوه بر کسب جایزه در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۸، نظرات مثبت منتقدین را نیز به خود جلب نموده و موفق به کسب امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ از کاربران سایت Rotten Tomatoes و ۷۵ از ۱۰۰ از منتقدین وب سایت Metacritis و امتیاز ۷.۳ از ۱۰ در وب سایت IMDB شده است. میزان فروش فیلم مرز علی عباسی تا کنون رقمی در حدود ۱ میلیون دلار (معادل ۴.۲ میلیارد تومان) اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی