نسخه پی‌سی بازی Metro Exodus از قفل Denuvo استفاده می‌کند


نسخه پی‌سی بازی Metro Exodus از قفل Denuvo استفاده می‌کند

استودیو 4A Games و شرکت دیپ سیلور به تازگی اعلام کردند که در نسخه پی‌سی بازی جدید خود، یعنی بازی Metro Exodus از قفل امنیتی Denuvo DRM استفاده خواهند کرد. بازی Metro Exodus ماه آینده منتشر خواهد شد، اما خبر بدی که برای کاربران پی‌سی به تازگی منتشر شده است، این است که این بازی مورد انتظار از قفل امنیتی DRM شرکت Denuvo بهره می‌برد. این قفل که در...

استودیو 4A Games و شرکت دیپ سیلور به تازگی اعلام کردند که در نسخه پی‌سی بازی جدید خود، یعنی بازی Metro Exodus از قفل امنیتی Denuvo DRM استفاده خواهند کرد.

بازی Metro Exodus ماه آینده منتشر خواهد شد، اما خبر بدی که برای کاربران پی‌سی به تازگی منتشر شده است، این است که این بازی مورد انتظار از قفل امنیتی DRM شرکت Denuvo بهره می‌برد. این قفل که در بین بازیکنان منفور است، کار هک و کرک شدن بازی‌ها را بسیار سخت می‌کند و توسعه‌دهندگان با استفاده از این قفل حریم بازی را حفظ می‌کنند.

صفحه استیم بازی Metro Exodus به تازگی توسط استودیو 4A Games و شرکت دیپ سیلور آپدیت شد و در آن به وضوح گفته شده که این بازی از قفل Denuvo استفاده می‌کند. ممکن است این بازی مانند بازی‌های قبلی سری Metro ابتدا بر روی کلاینت GOG منتشر شود و بعد از چند روز قفل Denuvo را حذف کند و کاربران بتوانند از نسخه بدون Denuvo آن استفاده کنند. اما اگر این اتفاق نیفتد، کنار آمدن با این قفل تنها راهکار کاربران پی‌سی است.

با توجه به مواردی که تاکنون از این بازی دیده‌ایم و البته این نکته که بازی Metro Exodus یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال است، امیدواریم که قفل Denuvo باعث جلوگیری از تجربه این بازی برای کاربران پی‌سی نشود. این خبر که انتخاب بازیکنان در روایت بازی تاثیر دارد و پایان بازی را تغییر می‌دهد و همچنین نوع طراحی خطی مراحل بازی نشان داده‌اند که این بازی در ژانر خود بسیار خاص خواهد بود. بازی Metro Exodus در تاریخ 15 فبریه (26 بهمن) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نسخه پی‌سی بازی Metro Exodus از قفل Denuvo استفاده می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید