مخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آینده


مخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آینده

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در حالی این روزها سهمیه‌بندی سوخت در بین مردم شایعه شده است که نه دولت در این خصوص پیشنهادی به مجلس داده و نه کمیسیون انرژی مجلس موافق اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت برای سال آینده است. نوشته مخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آینده اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ ارائه شده از سوی دولت، موضوع حامل‌های انرژی و نحوه توزیع سوخت در سال ۹۸ مانند سال جاری بوده و این موضوع بدین معناست که دولت در لایحه بودجه سال آینده، مسئله سهمیه‌بندی سوخت را نیاورده است.

مخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آیندهمخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آینده اکثر اعضای کمیسیون انرژی مجلس با سهمیه بندی سوخت برای سال آینده مخالف هستند.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند پیشنهاد طرحی را ارائه کرده و این طرح را در مجلس بررسی کنند. بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، طرح بعد از اعلام وصول در صحن علنی مجلس به کمیسیون تخصصی ارجاع شده و بعد از تصمیم‌گیری کمیسیون، طرح به صحن علنی مجلس ارائه شده و باید در نوبت بررسی قرار گیرد، پس از بررسی و تصویب آن در صحن، طرح به شورای نگهبان ارجاع می‌شود.

چندی پیش طرح سهمیه بندی سوخت در مجلس اعلام وصول و سپس به کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی کلیات و جزئیات ارجاع شد.

احمد صفری، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «تجارت‌نیوز» در پاسخ به این سوال که دولت مخالف سهمیه‌بندی سوخت برای سال آینده است، آیا مجلس خواهان تصویب این طرح برای سال آینده است؟ گفت: اکثر اعضای کمیسیون انرژی با سهمیه بندی سوخت برای سال آینده مخالف هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی این روزها سهمیه‌بندی سوخت در بین مردم شایعه شده است که نه دولت در این خصوص پیشنهادی به مجلس داده و نه کمیسیون انرژی مجلس موافق اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت برای سال آینده است.


مخالفت کمیسیون انرژی با سهمیه‌بندی سوخت در سال آینده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش