رستوران های لوکس تهران


رستوران های لوکس تهران را بشناسید .شاید شما اهل رفتن به رستوران‌های لوکس نباشید، اما پاسخ این پرسش می‌تواند همچنان جذاب باشد. لوکس‌بودن رستوران البته دلیل بر بهترین‌بودن رستوران نیست، اما همه‌ی ما از رستوران لوکس انتظار داریم بهترین غذا را هم سرو کند. جدای از این رستوران‌های لوکس در کنار سرو غذا، کارکردهای دیگری […] نوشته رستوران های لوکس تهران...

رستوران های لوکس تهران را بشناسید .شاید شما اهل رفتن به رستوران‌های لوکس نباشید، اما پاسخ این پرسش می‌تواند همچنان جذاب باشد. لوکس‌بودن رستوران البته دلیل بر بهترین‌بودن رستوران نیست، اما همه‌ی ما از رستوران لوکس انتظار داریم بهترین غذا را هم سرو کند. جدای از این رستوران‌های لوکس در کنار سرو غذا، کارکردهای دیگری هم دارند؛ هم محل خوبی هستند برای برگزاری مراسم مختلف و هم گزینه‌ای جذاب برای قرارهای مهم محسوب می‌شوند.

رستوران لئون
یکی از لوکس ترین رستوران های تهران رستوران زنجیره‌ای لئون است. این رستوران چندین شعبه دارد و البته شعبه‌ی آبان آن حالا دیگر یکی از رستوران‌های به‌نسبت قدیمی تهران هم محسوب می‌شود و شعبه‌ی آبان آن تأسیس سال ۱۹۶۰ است.رستوران لئون منوی بسیار متنوعی دارد. شما می‌توانید از انواع پیتزا تا برگر و البته استیک را در رستوران لئون نوش جان کنید. صبحانه‌های لئون هم گزینه‌ای بسیار جذاب برای یک قرار کاری، دوستانه یا خانوادگی است.شعبه‌های مختلف رستوران لئون در خیابان آبان، سام‌سنتر و پاسداران تهران واقع شده است. هر یک از این رستوران‌ها معماری و دکوراسیون و فضای داخلی متفاوتی دارد و احتمالاً افراد مختلف ممکن است هر یک شعبه‌ای خاص از رستوران لئون را بپسندند.

لئون یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده، به‌بهانه‌ی صرف شام، است. کیفیت بالای غذای هر سه شعبه‌ی رستوران لئون، با وجود قیمت بالای منو، رضایت شما را جلب خواهد کرد.این امکان برای شما فراهم است که بتوانید غذای دلخواه‌تان را از رستوران لئون به‌صورت آنلاین از دو شعبه‌ی لئون سفارش دهید. برای این کار کافی است روی این لینک کلیک کنید:

آدرس شعبه‌های رستوران لئون

لئون آبان: خیابان کریمخان، خیابان آبان جنوبی، نبش کوچه‌ی ورشو.

لئون پاسداران: خیابان پاسداران،‌ نبش خیابان بهستان هشتم، پلاک یک، ساختمان آبتین، طبقه‌ی هفتم.

لئون سام‌سنتر: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، خیابان فرشته،‌ مرکز خرید سام‌سنتر.

رستوران های لوکس تهران

رستوران مانسون

یکی از لوکس ترین رستوران های تهران رستوران مانسون لانژ گاندی است. این رستوران آسیایی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای صرف غذای ملل باشد.هم فضای داخلی رستوران و هم کیفیت غذای مانسون آن را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده است و البته می‌توان مانسون را در فهرست بهترین رستوران‌های دریایی تهران هم قرار داد.
در منوی پرطرفدارهای مانسون می‌توانید به‌راحتی به گزینه‌هایی مانند هشت تکه ماکی، ماهی سالمون با سس تریاکی، اسکوبید سوخاری با سس واسایی و چایلیز چیکن سالاد اعتماد کنید.

آدرس رستوران مانسون: بلوار آفریقا، نبش کوچه‌ی گلدان، پلاک ۲، طبقه‌ی اول.

رستوران های لوکس تهران

رستوران آنتروکوت؛ فرانسه‌ـ‌تهران

یکی از لوکس ترین رستوران های تهران یک رستوران کاملاً دنج است؛ آنتروکوت. بسیاری این رستوران را با نام رستوران فرانسه‌ـ‌تهران می‌شناسند.آنتروکوت یکی از لوکس ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود که غذای ملل را سرو می‌کند. دکوراسیون جذاب و منوی فرانسوی این رستوران آن را به گزینه‌ای بسیار دلچسب برای دوستداران غذای ملل تبدیل کرده است.نمای بیرونی این رستوران شکل‌وشمال نوعیِ یک رستوران را در ذهن تداعی می‌کند؛ از سردر گرفته تا پنجره‌ها و پرده. به‌دلیل همین خصوصیت ظاهری، ممکن است به‌راحتی از کنار این رستوران لوکس عبور کنید و کیفیت ان را از دست بدهید. این رستوران را با کیفیت و تنوع غذا و البته به‌تبع فرانسوی‌بودن، با سس‌هایش می‌شناسند. پیشنهاد می‌کنیم آنتروکوت را یک بار هم شده امتحان کنید.

آدرس رستوران آنتروکوت: اتوبان کردستان، خیابان شیراز جنوبی، نبش کوچه‌ی ژاله، پلاک یک.

رستوران های لوکس تهران

رستوران لوکس غرب تهران

رستوران تماشا؛ وقتی غذای ملل در یک منو جمع است…
یکی از لوکس ترین رستوران های تهران رستوران تماشاست. این رستوران جزو رستوران‌هایی است که غذای ملل را در منوی خودشان دارند. شما در در منوی این رستوران تنوع خوبی از غذاهای ملل مختلف، از غذای مکزیکی تا انواع غذاهای آسیایی، را پیدا خواهید کرد.
محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای رستوران بین‌المللی تماشا از این قرار است: قیمه نثار، فسنجان با مرغ، قزل‌آلا گریل‌شده و البته انواع پیتزا.تماشا به داشتن تنوع در پیتزا و البته سرو پیتزاهای مختلف و متفاوت شهرت دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد صرف غذا در تماشا کردید، حتماً به منوی پیتزاهای آن نگاهی بیندازید.
از دیگر جذابیت‌های رستوران تماشا این است که با وجود اینکه ازجمله لوکس ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود، منوی ویژه‌ای هم با قیمت مناسب دارد، با عنوان منوی اقتصادی. این منو امکان لذت بردن از یک غذای خوب با قیمت مناسب را در فضای لوکس رستوران تماشا می‌دهد. در این منوی رستوران تماشا می‌توانید چلوکباب کوبیده، جوجه‌کباب، شینسل مرغ با سیب‌زمینی تنوری و پیتزا آمریکایی را پیدا کنید.

آدرس رستوران تماشا: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع میلاد نور، طبقه‌ی ششم.

رستوران های لوکس تهران

رستوران های لوکس تهران با موسیقی زنده

رستوران الیزه
رستوران الیزه یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است. این رستوران درست در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری واقع است و همین امر آن را تبدیل به محلی مناسب برای قرارهای کاری بسیاری از دیپلمات‌ها کرده است. کیفیت غذای بالای الیزه، منوی بسیار باکیفیت و متنوع، کارکنان بسیار حرفه‌ای و البته چشم‌اندازی فوق‌العاده الیزه را به گزینه‌ای جذاب برای صرف غذایی دلچسب در رستورانی بسیار لوکس تبدیل کرده است.

در منوی رستوران الیزه شما دستی باز دارید؛ از استیک گرفته تا پاستا تا انواع غذاهای دیگر را می‌توانید انتخاب کنید؛ همچنین الیزه منوی کافی‌شاپ هم دارد و همین ویژگی بر جذابیت‌ها آن افزوده و است و بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کند.

رستوران های لوکس تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...