علت تعطیلی سرویس پرداخت اینترنتی «پیمنت 24» چیست؟


علت تعطیلی سرویس پرداخت اینترنتی «پیمنت 24» چیست؟

احتمالاً شما نیز انتظار ندارید یک روز صبح که از خواب بیدار شوید، بفهمید یک سرویس اینترنتی محبوب یکباره تعطیل شده است و جزئیات خاصی هم از علت آن یا زمان شروع به کار مجدد ارائه نشده، این درست همان اتفاقی است که در مورد سرویس پرداخت اینترنتی «پیمنت 24» (Payment24) رخ داده است.

احتمالاً شما نیز انتظار ندارید یک روز صبح که از خواب بیدار شوید، بفهمید یک سرویس اینترنتی محبوب یکباره تعطیل شده است و جزئیات خاصی هم از علت آن یا زمان شروع به کار مجدد ارائه نشده، این درست همان اتفاقی است که در مورد سرویس پرداخت اینترنتی «پیمنت ۲۴» (Payment24) رخ داده است.

علت تعطیلی سرویس پرداخت اینترنتی «پیمنت 24» چیست؟

سرویس پیمنت ۲۴ که طی چند سال اخیر به سرعت رشد کرده و همه ما تجربه بارها استفاده از درگاه پرداخت آن را داریم، یکباره از دسترس خارج شده است. با مراجعه به وب سایت رسمی پیمنت ۲۴ تنها یک صفحه استاتیک حاوی یک پیغام را مقابل خود می‌یابید که حاوی توضیحات ناواضح است و از «سایت غیرفعال»، «مشکلات» و «ضایع شدن احتمالی حقوق کاربران» خبر می‌دهد. در این بیانیه آمده است:

«... به دلیل بعضی از مشکلات رخ‌داده و جهت جلوگیری از ضایع شدن احتمالی حقوق کاربران عزیز به ناچار و به‌طور موقت و تا حل تمامی مشکلات، سایت غیرفعال می شود. طبیعی است که کلیه مطالبات و سفارشات انجام نشده‌ی کاربران محترم به طور کامل تسویه خواهد شد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.»

با این حال مشخص نیست چه وقت پیمنت 24 دوباره کار خود را از سر می‌گیرد و حتی به شائبه احتمال تعطیلی طولانی مدت آن دامنه زده است. از نگاه برخی از فعالان، نرخ‌های پیمنت 24 به شدت غیر منصفانه بوده است و حالا خبر از دسترس خارج شدن آن را در سایه احتمال تعطیلی در پی مشکلات ارزی و مالی دنبال می کنند.

یکی از کارکنان پیمنت 24 در تماس تلفنی اولیه شهرسخت افزار علت توقف ارائه سرویس را بروز مشکلات پس از ارتقای زیرساخت‌ها طی هفته گذشته عنوان کرد. با این حال ما در تلاش هستیم تا علت از دسترس خارج شدن این سرویس را از مدیران ارشد این شرکت جویا شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...