زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!


زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند! خبر جدیدی که حیرت آور است.برهنه شدن زنان خارجی در خیابان های شهر بوئنوس آیرس واقع در آرژانتین دوربین خبرنگاران را وارد صحنه کرد. عکسهای برهنه شدن زنان جلوی دوربین برای نشان دادن اعتراض در کشور آمریکای جنوبی را در سایت می بینید. برهنه شدن زنان خارجی در یکی از خیابان های شهر بوئنوس آیرس آرژانتین موجب تعجب و هیاهوی...

زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

خبر جدیدی که حیرت آور است.برهنه شدن زنان خارجی در خیابان های شهر بوئنوس آیرس واقع در آرژانتین دوربین خبرنگاران را وارد صحنه کرد. عکسهای برهنه شدن زنان جلوی دوربین برای نشان دادن اعتراض در کشور آمریکای جنوبی را در سایت می بینید. برهنه شدن زنان خارجی در یکی از خیابان های شهر بوئنوس آیرس آرژانتین موجب تعجب و هیاهوی زیاد شد. برهنه شدن زنان خارجی که عضو کمپین Urbanudismo هستند و خواستار آزادی و پذیرش فرم برهنه زنان در جامعه هستند!

زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

این چهار زن با وقاحت تمام در خیابان در ملا عام کاملا برهنه شدند و این اقدام خود را تنها پذیرش آزادی و حقوق اساسی دانستند . مردم با دیدن حرکات شرم آور و برهنه شدن زنان جلوی دوربین عضو کمپین به گله و شکایت پرداختند و با حضور ماموران پلیس جو خیابان ها کمی آرام شد . یکی از این زنان در پاسخ به سوال پلیس این چنین گفت: اقدام ما تنها آزادی بیان است و قصد تحریک کردن و انحراف جنسی را نداریم!!!زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

گروه انبوه خبرنگاران از کشورهای مختلف این خبر داغ و جنجالی را پوشش دادند. سخنگوی Urbanudismo پائولا بریندیسی روزنامه آرژانتینی Larazon نیز این چنین گفت: ما می خواهیم برای ترویج پذیرش برهنه بودن زنان در جامعه به عنوان امری طبیعی به آن پرداخته شود و هیچ چیزی به عنوان انحراف جنسی ندارد!زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

زنانی که جلوی دوربین لخت میشوند!

برهنه شدن زنان جلوی دوربین خبرنگاران آمریکایی باعث شد تا پلیس بیشتر به شهر بوئنوس آیرس توجه کند و با چند اقدام سخت گیرانه توسط پلیس شهر بوئنوس آیرس همه این زنان دستگیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی