نمایشگاه کتاب‌ کودک با موضوع انقلاب در کتابخانه‌ مرجع کانون


نمایشگاه کتاب‌ کودک با موضوع انقلاب در کتابخانه‌ مرجع کانون

نویسنده: گروه خبر کتابکنمایشگاه بهمن ماه کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «...و حرکت آغاز می‌شود» به گزیده‌ای از کتاب‌های انقلاب در حوزه کودک و نوجوان اختصاص دارد. در نمایشگاه «...و حرکت آغاز می‌شود» شصت و پنج عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع انقلاب اسلامی ایران به نمایشگاه گذاشته شده است که از سال 1357 تاکنون منتشر...

نمایشگاه بهمن ماه کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «...و حرکت آغاز می‌شود» به گزیده‌ای از کتاب‌های انقلاب در حوزه کودک و نوجوان اختصاص دارد.

در نمایشگاه «...و حرکت آغاز می‌شود» شصت و پنج عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع انقلاب اسلامی ایران به نمایشگاه گذاشته شده است که از سال ۱۳۵۷ تاکنون منتشر شده‌اند.

کتاب‌های «زمستان سبز»، «روز خوب خدا»، «بچه‌های انقلاب»، «شراره‌های آفتاب»، «قصه‌های انقلاب»، «حرف‌هایم با امام»، «انقلاب و لاله‌ها»، «فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی برای نوجوانان» و «گلبرگ شکوفه‌ها» از جمله کتاب‌هایی هستند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند.
علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان بهمن ۱۳۹۷ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ از نمایشگاه «...و حرکت آغاز می‌شود» بازدید کنند.

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟