ویدئویی از لحظه درگیری خونین دو جوان تهرانی


ویدئویی از لحظه بریده شدن گردن جوانی در تهران حین یک درگیری خونین را مشاهده می کنید.

ویدئویی از لحظه درگیری خونین دو جوان تهرانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو فروشنده شیرآلات در خیابان خیام تهران با یکدیگر درگیر شدند که این ماجرا پایانی بسیار تلخ داشت. طبق گفته سرهنگ علی ولیپور گودرزی مشاجره‌ای میان دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله صورت گرفت که طی آن با برخورد ناگهانی یکی از طرفین دعوا با شیشه مغازه شیرآلات فروشی در منطقه مذکور، این شخص از ناحیه سر و گردن دچار بریدگی عمیق می‌شود. پس از این حادثه اورژانس تهران سریعاً شخص مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کند و ضارب که مصطفی نام داشت نیز در محل درگیری دستگیر می‌شود.

متاسفانه با وجود انتقال جوان مجروح به بیمارستان بنا بر اعلام کلانتری ۱۱۳ بازار او جان خود را بر اثر خونریزی شدید از دست می‌دهد. متهم "مصطفی. ی" ۳۰ ساله نیز برای بازپرسی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده می‌شود و طی بازجویی می گوید: «مقتول با فحاشی‌های بی‌دلیل نسبت به من و خانواده‌ام ماجرا را به اینجا کشاند و زمانی که به او اعتراض کردم مشت محکمی به صورتم زد. من هم عصبانی شدم و دیگر نمی‌دانم چگونه به شیشه مغازه برخورد کرد.»

بیشتر بخوانید:اعتراف زورگیر خشن پایتخت به قمه‌کشی برای سرباز کلانتری +فیلم

بررسی دوربین‌های مدار بسته اما چیزی بر خلاف اظهارات مصطفی را نشان می دهد. تصاویر ضبط شده حاکی از آن است که مقتول در حال قدم زدن در پیاده رو است و ضارب از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتنش از ناحیه کمر می‌کند. جزئیات باقی ماجرا را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج