مصلای امام علی(ع) کرمان؛ میزبان کنگره 6500 شهید استان


مصلای امام علی(ع) کرمان؛ میزبان کنگره 6500 شهید استان

گروه سیاست و اقتصاد - معاون فرهنگی سپاه ثارالله با اشاره به اینکه مصلای امام علی(ع) شهر کرمان مکان برگزاری دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان است، گفت: اجلاسیه نهایی کنگره در روز نهم اسفند با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

مصلای امام علی(ع) کرمان؛ میزبان کنگره 6500 شهید استان

به گزارش ایکنا از کرمان، سیاوش مسلمی، معاون فرهنگی سپاه ثارالله دیروز دوشنبه، 1 بهمن در نشست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در تشریح برنامه‌های کنگره 6500 شهید استان با بیان اینکه در بهمن و اسفندماه امسال شاهد برگزاری دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان هستیم، گفت: جلسات متعددی تاکنون با حضور مسئولان، اقشار و گروه‌های مختلف تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه در دنیا از رسانه برای تبلیغات استفاده‌های زیادی می‌برند و اینکه ما چقدر از این ظرفیت استفاده می‌کنیم مهم است، افزود: دنیای امروز برای رسیدن به اهداف خود از تبلیغات استفاده‌های گسترده‌ای می‌کند.
معاون فرهنگی سپاه ثارالله با بیان اینکه بعد از مراسم 22 بهمن تبلیغات محیطی سطح استان کرمان در رابطه با کنگره شهدای استان آغاز می‌شود، بیان کرد: از روابط عمومی ادارات انتظار داریم تا از فضاهای تبلیغاتی خود برای به تصویر کشیدن تمثال شهدا استفاده کنند و ظرفیت‌های خود را در اختیار نهادهای مربوطه بگذارند.
وی با اشاره به اینکه مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان مکان برگزاری دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان است، تصریح کرد: اجلاسیه نهایی کنگره در روز نهم اسفند با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
مسلمی با بیان اینکه طراحی‌های کنگره انجام شده و بعد از تأیید نهایی از طریق اتوماسیون اداری برای تمام روابط عمومی‌ها ارسال می‌شود، گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و هر آنچه که داریم از برکت خون شهدا است و برای خدمت به شهدا مدیونیم.
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و برنامه‌هایی برای بزرگداشت این ایام هم در نظر گرفته شده است، بیان کرد: به‌دلیل تقارن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر در تبلیغات محیطی باید شان ایام عزای حضرت زهرا(س) رعایت شود.
معاون فرهنگی سپاه ثارالله با بیان اینکه از غروب 21 بهمن که ایام فاطمیه به پایان می‌رسد افزود: می‌توان نسبت به برگزاری جشن و سرور به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن اقدام شود.
وی با توصیه به اینکه در چاپ بنرها و پارچه نوشته‌ها نسبت به ذکر مقدس نام حضرت فاطمه(س) در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دقت شود تأکید کرد: امروز تمام اقدامات ما برای اسلامی بودن انقلاب ایران است و ما هر چه داریم از دوستی و محبت اهل بیت(ع) است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد