بازی با مرگ جوان خام با پرش از طبقه 11 کشتی کروز!


بازی با مرگ جوان خام با پرش از طبقه 11 کشتی کروز!

اقدام خطرناک یک جوان خام که از طبقه 11 یک کشتی کروز به داخل محدوده زندگی کوسه‌ها پرید سوژه رسانه‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک جوان اهل واشینگتن آمریکا را در آب‌های باهاما در آمریکای مرکزی به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ شده است " نیک نایدف" ۲۷ ساله در حال پرش از طبقه ۱۱ کشتی کروز Royal Caribbean به داخل آب دیده می‌شود.

در حالی که دوستان این جوان در اطرافش دیده می‌شود او از طبقات بالای این کشتی به محدوده زندگی کوسه‌ها در داخل آب می‌پرد. او این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.

پس از انجام این اقدام خطرناک نیک و دوستانش از این کشتی کروز اخراج شدند. اخراج این جوان از این کشتی موجب شد تا او به وسیله هواپیما به خانه اش برگردد. نیک برای تهیه بلیط هواپیما مجبور شد مبلغ ۲۰۰ دلار بپردازد. او که به اشتباهش پی برده بود در گفتگو Inside Edition گفت: " همه چیز آنطور که در ذهنم فکر می‌کردم نبود. من ناگهان تصمیم به پرش گرفتم و چند ثانیه بعد آن را انجام دادم. "

او در این مصاحبه تاکید کرد که به دلیل آنکه در شب قبل از پرش اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بود در لحظه پرش نیز تحت تاثیر الکل بود. نیک افزود: " من در شب قبل از پرش مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و به همین دلیل در لحظه پرش حالت عادی نداشتم. "

پس از آنکه این ویدئو تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شد نیک ضمن هشدار به سایر افراد در مورد تکرار عمل او گفت:: " امیدوارم موجب این نشده باشم که فرد دیگری عمل مشابه عمل من انجام دهد، چون این اقدامی بسیار خطرناک به شمار می‌رود. منظورم این است که فکر نکنید این یک شوخی است. "

نیک نه تنها پس از پرش به داخل محدوده کوسه‌ها از حمله آن‌ها جان سالم بدر برد بلکه با وجود پرش از ارتفاعی زیاد با خوش شانسی محض دچار جراحت و آسیب نشد. او در این باره نیز گفت:: " از ناحیه گردن کمی احساس درد دارم، اما واقعا خوشحال هستم که پس از این پرش زنده ماندم. "
گفتنی است؛ مسئولان کشتی کروز Royal Caribbean با انتشار یک بیانیه عمل این مرد جوان را عملی احمقانه خواندند. آن‌ها در این بیانیه از اقدامات قانونی خود علیه این جوان خبر دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان