سباستین فتل: مایکل شوماخر مطمئنا به پسرش افتخار می کند


فرمول یک ایران – راننده تیم فرمول یک فراری، سباستین فتل بیان کرد که قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول یک، مایکل شوماخر، به عملکرد این روز های پسرش، میک بسیار افتخار می کند. میک شوماخر و سباستین فتل، در جریان مسابقه ی قهرمانان سال 2019 با یک دیگر هم تیمی بودند و در انتها توانستند به مرحله نهایی این مسابقه راه پیدا کنند اما در فینال این مسابقات مغلوب...

فرمول یک ایران – راننده تیم فرمول یک فراری، سباستین فتل بیان کرد که قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول یک، مایکل شوماخر، به عملکرد این روز های پسرش، میک بسیار افتخار می کند.

میک شوماخر و سباستین فتل، در جریان مسابقه ی قهرمانان سال 2019 با یک دیگر هم تیمی بودند و در انتها توانستند به مرحله نهایی این مسابقه راه پیدا کنند اما در فینال این مسابقات مغلوب تیم اروپای شمالی متشکل از تام کریستنسن و جان کریستوفرسن شدند.

شوماخر جوان در سال 2018 توانست قهرمانی فرمول 3 اروپا را از آن خود کند و در نهایت برای سال 2019 به آکادمی رانندگی فراری، تیمی که پدر او با آن 5 فهرمانی خود در فرمول یک را بدست آورد ملحق شد.

مایکل شوماخر نیز از سال 2013 که بر اثر سانحه ی اسکی دچار ضربه ی مغزی شد، تاکنون در انظار عمومی دیده نشده است و مراحل درمان را در ویلای شخصی خود می گذراند.

سباستین فتل که خود همراه با مایکل شوماخر طی سال های 2007 تا 2012، 6 بار متوالی قهرمان مسابقه ی قهرمانان شده است، بیان کرد که هم تیمی شدن با میک بسیار ویژه بود.

سباستین فتل: مایکل شوماخر مطمئنا به پسرش افتخار می کندسباستین فتل: مایکل شوماخر مطمئنا به پسرش افتخار می کند سباستین فتل و میک شوماخر – مسابقه ی قهرمانان 2019

فتل در جریان این مسابقه گفت:

اولین همکاری ام با مایکل را به خوبی به یاد دارم و هم اکنون من کمی سنم بالاتر رفته است و با پسر او، میک هم تیمی شده ام.

همه می دانیم که چقدر فوق العاده می شد اگر خود مایکل این جا بود و شخصا شاهد عملکرد پسرش می بود. همه ی ما دلتنگ او هستیم اما من مطمئنم که او به پسرش افتخار می کند.

میک شوماخر در فصل 2019 علاوه بر حضور در مسابقات فرمول 2 با تیم پرما، عضو آکادمی تیم فراری می باشد و او راجع به این گفت:

بسیار افتخار می کنم که می توانم با فراری، این تیم بزرگ با چنین تاریخچه ای بی نظیر مخصوصا که پدرم نیز جزو آن (تاریخچه) می باشد، کار کنم.

افتخار می کنم که بخشی از آن هستم. قلب همه ی ما قرمز است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی