تصادف خونین مینی‌بوس و سمند در اتوبان کرج


تصادف خونین مینی‌بوس و سمند در اتوبان کرج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه سواری سمند و یک مینی‌بوس در اتوبان تهران - کرج خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه‌شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج تهران محدوده پیکان شهر اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری سمند با سه سرنشین و یک دستگاه مینی‌بوس شخصی متعلق به یکی از مراکز صنعتی رخ داده و در پی آن مینی‌بوس واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه راننده مینی‌بوس در وضعیت خطرناکی در کابین محبوس شده بود، گفت: آتش‌نشانان اقدام به برش کابین مینی‌بوس کرده و راننده را که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، گفت: در پی این حادثه ترافیک سنگینی در اتوبان تهران کرج ایجاد شده بود که با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به روانسازی آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پایس راهور بررسی واعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و انتقال خودروها به حاشیه مسیر دقایقی پیش به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟