«کاروان قرآنی انقلاب»راهی شد


«کاروان قرآنی انقلاب»راهی شد

مراسم بدرقه کاروان قرآنی انقلاب امروز با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران امور قرآنی کشور در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا مراسم بدرقه کاروان قرآنی انقلاب ساعت صبح امروز، اول بهمن‌ماه، با خوش‌آمدگویى محمدهادى صلح‌جو، مجری صدا و سیما و تلاوت حمیدرضا احمدى‌وفا، قارى بین‌المللی کشورمان در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی، طی سخنانی ضمن آرزوی توفیق برای کاروانی که به همت شبکه رادیویی قرآن شکل گرفته است، گفت: این روزها، گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی‌ می‌داریم.


وی بیان کرد: از جمله اقدامات ارزشمنددر این چهل سال، روش‌های نوین و نگاه های جدیدی است که برای گستردگی و ترویج قرآن در دستور کار قرار گرفته است.


وی حرکت این کاروان را نو و قابل تحسین دانست و در ادامه با یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) گفت: ایشان با دست خالی و با توکل به خدا و اهتمام به مفاهیم قرآن کریم، حرکت بزرگی را بنیانگذاری کردند.مسیر زندگی ایشان بر اساس قرآن و سیره اهل بیت طراحی شده بود.


دکترشاه آبادی افزود:وجه استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ه) بر اساس آموزه‌های قرآنی بود. هر چیز که برای حضرت امام، مبنا بود برای مقام معظم رهبری نیز ملاک و معیار بود و هست.


اجرای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) از دیگر بخش‌های مراسم بود و در پایان همگی برای بدرقه کاروان به کنار اتوبوسی که برای این سفر آماده شده بود، رفتند. کاروان قرآنیان که هم‌اکنون جمعی از خبرنگاران، عکاسان و گروه‌های برنامه‌ساز به همراه قاریان و دست‌اندرکاران رادیو قرآن در مسیر حرم حضرت معصومه(س) قرار دارد و ظهر در این حرم شریف حضور خواهند داشت.

پایان پیام/298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل