متمرکز کردن بودجه های فرهنگی دستگاه های اجرایی سبب ارتقا کیفیت هنر می شود


متمرکز کردن بودجه های فرهنگی دستگاه های اجرایی سبب ارتقا کیفیت هنر می شود

سهرابی گفت: متمرکز کردن بودجه های فرهنگی دستگاه های اجرایی و هدایت این بودجه به سمت فرهنگ و هنر، سبب ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امشب (دوشنبه 1 بهمن) در بازدید سرزده از سالن تئاتر استاد هودی واقع در پارگ آزادی همراه با «مهدی رنجبر»، معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد فارس با شنیدن مسائل و مشکلات هنرمندان، گفت: با همه دوستان هنری دیدار و گفتگو کرده ام و باید بگویم هرچند از نظر مالی دست ما بسته بود، ولی این عزیزان هیچ گاه از همراهی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کوتاهی نکردند و همیشه در کنار ما بودند که جای بسی تقدیر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، افزود: دنبال آن هستیم تا با متمرکز کردن بودجه های فرهنگی دستگاه های اجرایی و هدایت این بودجه به سمت فرهنگ و هنر، علاوه بر ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان، از نظر مادی نیز بتوانیم از هنرمندان و فرهنگ وران حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: اگر تنها پنج دستگاه اجرایی در پله اول به این قضیه ورود کنند و بودجه فرهنگی خود را در اختیار انجمن های فرهنگی و هنری قرار دهند، می توانیم گام های بلندی را در ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی و هنری و به تبع آن پیشگیری از آسیب های اجتماعی برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به جشنواره پویانمایی که با همکاری دستگاه قضایی استان برگزار شد خاطرنشان کرد: همچنان که دیدیم نه تنها دستگاه قضایی بلکه جامعه نیز از ثمرات چنین جشنواره هایی که با همکاری بین دستگاهی و انجمن های هنری برگزار می شود، می تواند بهره ببرد.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان