قهرمان جدید بازی For Honor معرفی شد


رسانه کلیک – با آغاز سال نو میلادی، شرکت یوبی‌سافت همچنان به پشتیبانی از عناوین ویدیویی خود ادامه داده و چندی پیش از قهرمان جدید بازی For Honor تحت عنوان «ورتیگر» رونمایی کرد. پشتیبانی قدرتمند و مستمر یوبی‌سافت از عناوین و محصولات خود موضوع جدیدی نیست و این شرکت فرانسوی چند سالی است که به […] نوشته قهرمان جدید بازی For Honor معرفی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – با آغاز سال نو میلادی، شرکت یوبی‌سافت همچنان به پشتیبانی از عناوین ویدیویی خود ادامه داده و چندی پیش از قهرمان جدید بازی For Honor تحت عنوان «ورتیگر» رونمایی کرد.

پشتیبانی قدرتمند و مستمر یوبی‌سافت از عناوین و محصولات خود موضوع جدیدی نیست و این شرکت فرانسوی چند سالی است که به صورت رایگان اقدام به انتشار بسته‌های الحاقی متنوعی برای بازی‌های خود می‌کند و در آغاز هر فصل، محتویات جدیدی را برای بازیکنان و کاربران به ارمغان می‌آورد. همین امر باعث شده تا عناوین این شرکت با وجود عرضه ناموفق و عملکرد ضعیف، به مرور زمان به جایگاه اصلی خود نزدیک شده و به لطف عرضه محتویات تازه، به مرور زمان شاهد گسترش جامعه آن‌ها باشیم. موردی که بازی «فور آنر» با آن بیگانه نیست.

در همین رابطه، اواخر آذر بود که سازندگان از عرضه چهار قهرمان جدید بازی For Honor در طول سال جاری میلادی خبر دادند تا جذابیت‌ و تنوع بازی بیش از گذشته شود. حال، یوبی‌سافت پس از معرفی سیزن پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege، این بار به سراغ سیزن پس سال سوم بازی نقش آفرینی خود یعنی «فور آنر» رفته تا وعده‌های خود را به مرحله عمل برساند. از این رو، این شرکت فرانسوی به‌تازگی جزئیاتی از اولین قهرمان جدید بازی For Honor در سال میلادی 2019 منتشر و تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است.

بر این اساس، قهرمان جدید بازی «ورتیگر» (Vortiger) نام دارد که جزو کاراکتر و قهرمانان سنگین بازی بوده و به همراه شمشیر و سپر غول پیکر خود به مبارزه با دشمنان می‌پردازد. کاربرانی که نسخه سیزن پس سال سوم بازی For Honor را خریداری کرده‌اند، در روز پنج‌شنبه یازدهم بهمن ماه امسال (31 ماه ژانویه سال جاری میلادی) به صورت رایگان به این کاراکتر جدید دسترسی خواهند داشت.

در طرف دیگر، کاربران عادی بازی مثل همیشه با هفته تاخیر نسبت به خریداران نسخه سیزن پس، در روز پنج‌شنبه هجدهم بهمن (هفتم فوریه) می‌توانند در نقش ورتیگر وارد نبر با دشمنان شوند. البته، توجه داشته باشید که کاربران عادی جهت آزادسازی این کاراکتر، باید چیزی در حدود 15000 استیل (پول درون بازی) هزینه کنند.

قهرمان جدید بازی For Honor معرفی شد

یوبی‌سافت در بخش توضیحات این قهرمان و فرقه آن نوشته است:

سال سوم بازی فور آنر، سال Harbinger است که فصل اول آن قهرمانی مبارز و کشنده‌ای به نام ورتیگر از ارتش برادران سیاه را به همراه می‌آورد. برادران سیاه مبارزهایی هستند که به کمک شمشیر و سپر غول پیکر خود مبارزه می‌کنند. در زمان شوالیه‌های Holy Balaur، فرقه‌ای به نام برادران سیاه با رهبری ورتیگر متولد شد که وی به خاطر پیشنهادهای Apollyon مبنی بر سلطنت و دستیابی به قدرت، وسوسه شده بود.

با این حال، ورتیگر شکست خورد و حال اعضای فرقه برادران سیاه دوباره به میادین برگشته‌اند تا انتقام خود از دشمنان را گرفته و برای رهبر فرقه خود یعنی ورتیگر مبارزه کنند.

فارغ از قهرمان جدید بازی For Honor در سال جاری میلادی، در پی عرضه این بسته الحاقی یک نقشه و حالت جدیدی نیز به بازی راه می‌یابد. این نقشه که تحت عنوان Harbor شناخته می‌شود، در روز یازدهم بهمن در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ بسته الحاقی The Black Prior Vortiger بازی فور آنر در روز یاد شده روی هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه سیزن پس سال سوم بازی For Honor شامل امکان دسترسی زودهنگام به قهرمانان جدید، وضعیت قهرمانی به مدت سی روز، 5 عدد Scavenger Crates و یک افکت شگفت انگیز افسانه‌ای می‌شود. این نسخه هم‌اکنون با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه‌های رسمی از جمله یوپلی، استیم، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو به فروش می‌رسد.

بازی پرطرفدار و محبوب For Honor در روز بیست و ششم بهمن ماه سال 96 (چهاردهم ماه فوریه سال میلادی 2017) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با قهرمان جدید بازی For Honor و قابلیت منحصر به فرد آن چیست؟ فراموش نکنید که دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود از اولین تجربه با این کاراکتر تازه را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: Wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور