تمامی بخش‌های بازی Anthem به سیستم Matchmaking مجهز است!


رسانه کلیک – استودیوی نامدار «بایوور» رسما اعلام کرد که تمامی بخش‌های بازی Anthem از سیستم Matchmaking پشتیبانی می‌کند و این ویژگی به صورت پیش فرض روی تمامی فعالیت‌ها فعال است. چند روزی است که استودیوی سرشناس «بایوور» فعال‌تر از همیشه عمل کرده و اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص جدیدترین پروژه خود یعنی Anthem […] نوشته تمامی بخش‌های بازی Anthem به...

رسانه کلیک – استودیوی نامدار «بایوور» رسما اعلام کرد که تمامی بخش‌های بازی Anthem از سیستم Matchmaking پشتیبانی می‌کند و این ویژگی به صورت پیش فرض روی تمامی فعالیت‌ها فعال است.

چند روزی است که استودیوی سرشناس «بایوور» فعال‌تر از همیشه عمل کرده و اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص جدیدترین پروژه خود یعنی Anthem منتشر می‌کند. در همین رابطه، چندی پیش بود که سازندگان رسما از عدم وجود لوت باکس‌ها در این بازی سخن گفته و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای آن را صرفا به فروش آیتم‌های تزئینی محدود کردند.

حال، از آنجا که بازی Anthem یک اثر ویدیویی چندنفره آنلاین بوده و روی این بخش تمرکز کرده است، نحوه تعیین هم‌تیمی و تشکیل تیم‌ها از موارد مهمی تلقی می‌شود که در صورت عملکرد مناسب این سیستم، گیم‌پلی بازی از تعادل مطلوبی برخوردار خواهد بود. بر این اساس، خبر خوب برای آن دسته از بازیکنان و علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره آنلاین این است که تمامی فعالیت‌ها و بخش‌های بازی Anthem از سیستم Matchmaking پشتیبانی می‌کند.

در همین راستا، آقای بن اروینگ (Ben Irving)، تولید کننده ارشد بازی Anthem، در تازه‌ترین بیانیه خود در شبکه اجتماعی توتیتر رسما اعلام کرد که فعالیت‌ها و بخش‌های بازی به سیستم Matchmaking مجهز شده است. با این حال، از آنجا که بیشتر عناوین ویدیویی نقش آفرینی از وجود چنین سیستمی محروم هستند، ممکن است که این موضوع برای برخی از بازیکنان چندان رضایت بخش نباشد.

از این رو، استودیوی بایوور تایید کرده که سیستم Matchmaking بازی Anthem به صورت پیش فرض برای تمامی بخش‌ها فعال است. با این حال، بازیکنان می‌توانند این سیستم را در برخی فعالیت‌ها غیرفعال کنند.

آقای بن اروینگ در این باره گفت:

تمامی بخش‌های بازی Anthem به سیستم Matchmaking مجهز است. این سیستم برای تمامی فعالیت‌ها به صورت پیش فرض فعال است. البته، بازیکنان می‌توانند در مواردی آن‌ را غیرفعال کنند.

در دیگر خبرهای پیرامون این عنوان، روز گذشته سازندگان بار دیگر به تکذیب شایعه‌ها پرداخته و نسبت به الهام گیری بازی از مجموعه Destiny واکنش نشان دادند. بایوور در این خصوص رسما اعلام کرد که پروسه و فرآیند ساخت بازی Anthem پیش از عرضه مجموعه دستینی آغاز شده و از هیچ بازی دیگری در نقش نقش آفرینی الهام نگرفته است.

تمامی بخش‌های بازی Anthem به سیستم Matchmaking مجهز است!

گفتنی است؛ نسخه نهایی و کامل بازی Anthem در روز پنج‌شنبه دوم اسفند ماه سال 97 (بیست و یکم ماه فوریه سال میلادی 2019) توسط شرکت الکترونیک آرتز روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می‌شود.

البته، در صورتی که بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی هستید، بهتر است بدانید که سازندگان جهت بررسی سرورها و رفع مشکلات احتمالی، نسخه آزمایشی این عنوان را در روز جمعه دوازدهم بهمن (یکم ماه فوریه سال میلادی 2019) در اختیار کلیه کاربران هر سه پلتفرم مذکور قرار خواهند داد. پیش خریداران نیز چند روز زودتر از این افراد می‌توانند از تجربه نسخه بتای خصوصی بازی لذت ببرند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با سیستم Matchmaking بازی Anthem و پشتیبانی تمامی بخش‌ها از آن چیست؟ به نظر شما، آیا شرکت بایوور اشتباهات پیشین خود در عنوان «مس افکت اندورمدا» را تکرار نمی‌کند؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص