چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 به صورت رسمی معرفی شد


رسانه کلیک – چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 از راه رسید. این پردازنده با فناوری 14 نانومتری توسعه یافته و دارای 8 هسته پردازشی است. چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 به صورت رسمی معرفی شد. سامسونگ ادعا کرده این پردازنده در گوشی های هوشمندی که برای بازار هند توسعه پیدا می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. این […] نوشته چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 به صورت رسمی...

رسانه کلیک – چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 از راه رسید. این پردازنده با فناوری 14 نانومتری توسعه یافته و دارای 8 هسته پردازشی است.

چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 به صورت رسمی معرفی شد. سامسونگ ادعا کرده این پردازنده در گوشی های هوشمندی که برای بازار هند توسعه پیدا می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

این پردازنده از 8 هسته پردازشی بهره می برد. چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 با لیتوگرافی 14 نانومتری توسعه یافته و از دو هسته Cortex A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است.

این پردازنده با پشتیبانی از Cat. 12 دارای سرعت دانلود 600 مگابیت بر ثانیه است. پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) مورد استفاده در این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است. سامسونگ می تواند به جای یک سنسور 32 مگاپیکسلی، محصولات آینده خود را با دوربین اصلی سه گانه روانه بازار کند.

چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 قادر به پخش ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه و ویدیوهای UHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. سامسونگ می تواند از نمایشگر با حداکثر رزولوشن فول اچ دی پلاس در محصولات آینده خود استفاده کند.

چیپست سامسونگ اگزینوس 7904 به صورت رسمی معرفی شد

سامسونگ در هفته آینده از گوشی های سری گلکسی M رونمایی می کند. این محصولات پایین رده به عنوان جایگزین گوشی های سری گلکسی On و گلکسی J روانه بازار می شوند و از اهمیت بالایی برای این کمپانی کره ای برخوردارند.

معرفی این پردازنده جدید به معنای استفاده از آن در یکی از گوشی های سری گلکسی ام سامسونگ است. گفته می شود این پردازنده قدرت گوشی گلکسی M20 را تامین می کند.

علاوه بر این گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از گوشی های گلکسی M10 و M30 نیز خواهیم بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی ام 10 دارای چیپست اگزینوس 7872 است.

انتظار می رود گلکسی M10 با قیمت 126 دلار و گلکسی M20 با قیمت 183 دلار روانه بازار شود.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...