ساخت IP جدید یوبی‌سافت با اسم رمز Pioneer لغو شده است


رسانه کلیک – چند سال پیش خبری منتشر شده بود که خبر از آغاز ساخت IP جدید یوبی‌سافت می‌داد اما روز گذشته، اعلام شد که توسعه این IP به کلی لغو شده است. IP جدید یوبی‌سافت از همان چند سال پیش با اسم رمز Pioneer بین رسانه‌ها و اعضای شرکت یوبی‌سافت شناخته می‌شد. این طور […] نوشته ساخت IP جدید یوبی‌سافت با اسم رمز Pioneer لغو شده است اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – چند سال پیش خبری منتشر شده بود که خبر از آغاز ساخت IP جدید یوبی‌سافت می‌داد اما روز گذشته، اعلام شد که توسعه این IP به کلی لغو شده است.

IP جدید یوبی‌سافت از همان چند سال پیش با اسم رمز Pioneer بین رسانه‌ها و اعضای شرکت یوبی‌سافت شناخته می‌شد. این طور که مسئولان این شرکت فرانسوی از Pioneer صحبت می‌کرد، به نظر می‌رسید که با یک IP بزرگ طرف باشیم. حتی نشانه‌هایی از این بازی در برخی از مناطق بازی Watch Dogs 2 نیز یافت شده بود اما به هر حال سه نفر از کسانی که در گذشته در یوبی‌سافت مشغول به کار بودند، با انتشار توییت‌هایی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کردند که ساخت IP جدید یوبی‌سافت برای همیشه لغو شده است و با آن خداحافظی کردند! با این وجود هنوز به صورت رسمی، خودِ یوبی‌سافت در رابطه با ساخت یا عدم ساخت این آی پی جدید هیچ اطلاعیه‌ای را منتشر نکرده است.

این دو نفر عبارت اند از: الکس هاچنسون (Alex Hutchinson)، کارگردان سابق بازی‌های یوبی‌سافت مونترئال و جاناتان کوپر (Jonathan Cooper) کارگردان ارشد برخی از پروژه‌های یوبی‌سافت و پاسکال بلانچی (Pascal Blanché)، کسی همچنان در یوبی‌سافت مشغول به کار هست؛ هر سه نفر توییت‌های مبنی بر جذف IP جدید یوبی‌سافت از برنامه‌های جاری و آتی این شرکت به اشتراک گذاشته اند. هنوز مشخص نیست که به چه علتی ساخت این IP لغو شده است فقط می‌دانیم که چندی پیش یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد بود پروژه Pioneer وارد مراحل پیچیده‌ای از ساخت شده است و ممکن است آن‌ها را به دردسر بیاندازد. بنابراین خبر لغو شدن این پروژه، چندان دور از انتظار نبود و تعجبی ندارد.

نمی‌توانیم از لغو شدن ادامه توسعه و ساخت IP جدید یوبی‌سافت ابراز ناراحتی کنیم. نباید این احساس را داشته باشیم که چیزی را از دست دادیم چرا که هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس هیچ رسانه‌ای قرار نگرفته بود. تنها چیزی که می‌توانیم به آن امید داشته باشیم، این است که نفراتی که مشغول کار در پروژه Pioneer بودند، شغل خود را از دست ندهند و روی بازی‌های دیگری در یوبی‌سافت، فعالیت کنند.

Source: Gamingbolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...