استرالیا 0(4)-(2)0 ازبکستان؛ صعود مدعی عنوان قهرمانی به یک چهارم نهایی با دست‌های طلایی متیو رایان


استرالیا 0(4)-(2)0 ازبکستان؛ صعود مدعی عنوان قهرمانی به یک چهارم نهایی با دست‌های طلایی متیو رایان

ازبک‌ها در ضیافت پنالتی‌ها قافیه را باختند.

طرفداری- در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال استرالیا مقابل ازبکستان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان گراهام آرنولد در ضربات پنالتی 4 بر 2 ازبکستان را مغلوب کردند و به یک چهارم نهایی راه یافتند.

مشخصات بازی

مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019
استرالیا-ازبکستان
دوشنبه 1 بهمن‌ماه 1397 ساعت 17:30
ورزشگاه خلیفه

استرالیا 0(4)-(2)0 ازبکستان؛ صعود مدعی عنوان قهرمانی به یک چهارم نهایی با دست‌های طلایی متیو رایانآشنایی با ورزشگاه‌های جام ملت‌های آسیا 2019 امارات (3)؛ ورزشگاه خلیفه بن زاید، استادیومی در حصار کوه‌ها!

ترکیب دو تیم

استرالیا 0(4)-(2)0 ازبکستان؛ صعود مدعی عنوان قهرمانی به یک چهارم نهایی با دست‌های طلایی متیو رایان

گزارش بازی

در دقیقه 10 نیمه اول شوت پای راست شاه‌ مردادف را دروازه‌بان استرالیا مهار کرد. در همین دقیقه ضربه سر جلال الدین ماشاریپوف را نیز متیو رایان دفع کرد. در دقیقه 12 شوت عزیز بهیچ در اختیار نستروف، دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه خود ترتیب دهند تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد.

استرالیا در نیمه دوم ابتکار عمل را در دست گرفت. در دقیقه 58 ضربه سر رایان گرانت را نستروف مهار کرد. در دقیقه 70 شوت پای چپ توماس روکیگ در اختیار دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت. در دقیقه 72 شوت پای راست متیو لگی نیز توسط دروازه‌بان ازبکستان دفع شد و بازی در نیمه دوم بدون گل مساوی تمام شد تا دو تیم در وقت‌های اضافه شانس خود را امتحان کنند.

وقت اضافه اول را استرالیا طوفانی آغاز کرد. در دقیقه 92 شوت پای راست ایکونومیدیس را دروازه‌بان ازبکستان مهار کرد. نستروف در دقیقه 93 نیز توانست شوت توماس روگیک را دفع کند. در دقیقه شوت متیو لکی توسط دروازه‌بان ازبکستان مهار شد. در دقیقه 98 عزیز بهیچ هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما نستروف مانع از گلزنی او شد.

در وقت اضافه دوم دو تیم کاری از پیش نبردند تا بازی به پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی استرالیا 4 بر 2 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا