تصویری از نقشه‌ی بازی Anthem منتشر شد


تصویری از نقشه‌ی بازی Anthem منتشر شد

همان‌طور که انتظار می‌رود، استودیوی «بایوور» (BioWare) دنیای وسیعی را برای بازی Anthem ساخته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Anthem اعلام شد با نزدیک‌شدن به انتشار بازی Anthem، استودیوی «بایوور» (BioWare) بیش از پیش بر روی ارائه‌ی اطلاعات جدید از جوانب مختلف این عنوان متمرکز شده است. این استودیو به‌تازگی لایو...

همان‌طور که انتظار می‌رود، استودیوی «بایوور» (BioWare) دنیای وسیعی را برای بازی Anthem ساخته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

با نزدیک‌شدن به انتشار بازی Anthem، استودیوی «بایوور» (BioWare) بیش از پیش بر روی ارائه‌ی اطلاعات جدید از جوانب مختلف این عنوان متمرکز شده است. این استودیو به‌تازگی لایو استریمی را برگزار کرده است که در آن، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی یعنی «بن ایروینگ» (Ben Irving) و طراح ارشد مراحل یعنی «امیلی تیلور» (Emily Taylor) جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته‌اند که یکی از آن‌ها، نقشه‌ی Anthem است.

البته کل نقشه به نمایش گذاشته نشده است و در تصویر زیر، فقط بخشی از آن را مشاهده می‌کنید. اما از همین بخش کوچک هم می‌توان متوجه شد که نقشه‌ی کامل تا چه حد وسیع خواهد بود. بایوور تاکنون از نقشه‌ی بازی Anthem زیاد نگفته است اما با انتشار دموی آن در هفته‌ی آینده، احتمالا جزئیات بیشتری را در این مورد شاهد خواهیم بود.

بازی Anthem در 22 فوریه‌ (3 اسفند 1397) برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس­‌باکس وان عرضه می‌گردد. دموی این عنوان نیز از 25 تا 27 ژانویه (5 تا 7 بهمن) به‌صورت ویژه در دسترس پیش‌خریداران و مشترکین EA/Origin Access قرار می‌گیرد و سپس در 1 فوریه‌ی 2019 (12 بهمن 1397) به‌طور عمومی منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصویری از نقشه‌ی بازی Anthem منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج