واکنش سردار به انتقادات: خودشان بعدا شرمنده می‌شوند


من اصلا از روز اول گفتم اجازه بدهید تیم قهرمان شود، برای من از هزار عنوان آقای گلی بهتر است.

خودشان بعدا شرمنده می‌شوند

سردار آزمون که تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد موفق نشد تعداد گل هایش را در این تورنمنت بیشتر کند اما در کیفیت نمایش او هیچ تریدید نیست.سردار درباره ااشره دستش به بیرانوند قبل از پنالتی عمان گفت:«من به بیرانوند گفتم کدام سمت برود، اما تصمیم گیرنده علیرضاست و خودش تصمیم گرفت کدام سمت برود.»

سردار می گیود استعداد گلری هم دارد:«من خودم قبلا دروازه‌بان بودم! دیدید که گاهی قبل از شروع تمرین هم دروازه‌بانی می‌کنم.»»

جالب است ک آزمون می گوید هیچ شناختی از ضربات پنالتی کاپیتان عمان نداشته است:«نه، ندیده بودم. فقط حدس زدم که آن طرف می‌زند. همان حدسم را به علیرضا گفتم.»

آزمون درباره با چین و رویارویی با مارچلو لیپی هم می گوید:«بازی صددرصد سختی است و چین هم مربی بزرگی روی نیمکتش دارد. لیپی واقعا یکی از بزرگان فوتبال دنیاست و صد درصد دیسیپلینی که دارد را به تیم چین منتقل کرده، درست مثل کارلوس کی‌روش، اما مربی ما از او بزرگ‌تر است.»

سردار و طارمی موقعیت های زیادی مقابل عمان از دست دادند.آزمون در این باره می گوید:«مهم برد تیم ملی است، یک روز شما گل می‌زنید و یک روز هم بازیکنی دیگر. ممکن است یک روز هم دروازه خالی را خراب کنید. خودم یک بار بازی داشتیم که دروازه خالی را بیرون زدم.‌ در بدترین شرایط هم بود و به برد نیاز داشتیم، اما این هم خوبی یا بدی فوتبال است. با این حال ان‌شاالله بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.»

بعد از اینکه آزمون و طرمی موقعیت هایی از دست دادند انتقاداتی از آنها صورت گرفته اما سردار درباره عوض شدن جو درباره این زوج اینچنین واکنش نشان می دهد:«عوض شود، این عده بعدا خودشان شرمنده می‌شوند. من تلاشم را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم و وقتی دوباره گل زدم این عده دوباره خودشان شرمنده می‌شوند.»

سردار درباره شانس اقای گلی هم می گوید:«الان اگر بخواهم آقای گل هم شوم، نمی‌شود. بازیکن قطر 7 گل زده است! (با خنده) اما من اصلا از روز اول گفتم اجازه بدهید تیم قهرمان شود، برای من از هزار عنوان آقای گلی بهتر است.»

سردار با گفتن اینکه بازی اسانی نخواهند داشت می گوید:« این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است. ما با تیم روستوف، بایرن مونیخ را شکست دادیم. یک تیم سه میلیون یورویی تیمی به چه بزرگی را شکست داد.»

3-350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها