جهانبخش: بعد از آن گل اعتماد به نفسم بیشتر شد


می‌دانید که چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و در این بین فقط خانواده و یکسری دوستان نزدیکم بیشتر در جریان بودند که چه سختی‌هایی کشیدم تا برگردم. خدا را شکر که گل زدم و شرمنده خانواده‌ام نشدم.

گرفتن این پنالتی از پنالتی رونالدو مهمتر بود

علیرضا جهانبخش که با سماجت خود موفق شد یکی از گلزنان تیم ملی مقابل عمان باشد درباره این بازی می‌گوید:«خدا را شکر، واقعا علیرضا بیرانوند ما را در بازی نگه داشت و خوشبختانه با سیو فوق‌العاده‌اش باعث شد به بازی برگردیم.‌ خودم به شخصه می‌گویم این سیو و مهار پنالتی بیرانوند از سیو در بازی با پرتغال و مهار پنالتی رونالدو مهم‌تر بود. در این شرایط اگر بازی برای ما سخت می‌شد و گره می‌خورد، یک مقدار کارمان دشوار بود. خوشبختانه بعد از این هم که گل اول را زدیم، به لحاظ روحی و روانی و اعتماد به نفسی به بازی برگشتیم. موقعیت‌هایی هم که داشتیم برای گلزنی خیلی زیاد بود، اما فکر می‌کنم 2 بر صفر هم نتیجه خوبی بود که توانستیم با این نتیجه به مرحله بعدی برویم.»

با این گل فشار از روی علیرضا برداشته شد.خودش می گوید:«صد درصد. می‌دانید که چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و در این بین فقط خانواده و یکسری دوستان نزدیکم بیشتر در جریان بودند که چه سختی‌هایی کشیدم تا برگردم. خدا را شکر که گل زدم و شرمنده خانواده‌ام نشدم.»

وی ردباره گلی که زد هم می گوید:«آخرین لحظات که آن توپ به مدافع عمان رسید، سماجت بیشتری کردم تا بتوانم توپ را دنبال کنم. خدا را شکر به توپ رسیدم و گل زدم. با این حال خودم همیشه اعتقاد دارم کار تیمی به خصوص اکنون در تیم ملی ما مهم‌تر از کار فردی است. یا من یا بچه‌های دیگر هر کدام گل بزنیم، مهم برد تیم ملی است.»

جهانبش می گوید با گلی که زده شراط روانی اش تغییر کرده:«دقیقا اعتماد به نفسم بعد از گل بیشتر شد و چون مدت طولانی دور بودم، باید به آن شرایط و ریتم بازی برگردم. به خصوص در تیم ملی و آن شرایطی که داشتم، کمی به زمان نیاز بود.»

3-270

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط