ستاره فراموش‌شده در بارسا!


ستاره فراموش‌شده در بارسا!

شاید این عجیب‌ترین انتقال زمستانی فوتبال اروپا باشد. بارسا در روزهای گذشته به دنبال یک مهاجم بود و نام بازیکنانی مثل استووانی و ژیرو مطرح شد، ولی دیروز خبر رسید که باشگاه اسپانیایی با کوین پرینس بواتنگ به توافق رسیده. ستاره غنایی سابق میلان که اکنون برای ساسوئولو بازی می کند، دیروز در حال سفر به بارسلونا برای امضای قرارداد نهایی بود.

بواتنگ 31 ساله با تجربه بازی برای باشگاهی بزرگ چون میلان به صورت قرضی تا پایان فصل به بارسا می پیوندد و بند خرید هشت میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده خواهد شد. او با فضای لالیگا نیز آشناست چرا که فصل 17-2016 برای لاس‌پالماس بازی می کرد. بواتنگ در 29 بازی توانست 10 گل برای زردپوشان به ثمر برساند از جمله گلی که در برنابئو وارد دروازه رئال مادرید کرد. دیداری که ابتدا رئال 1-3 عقب افتاد ولی با درخشش رونالدو در نهایت 3-3 مساوی شد. پست اصلی بواتنگ هافبک است، ولی توانایی بازی در خط حمله را هم دارد.

ستاره فراموش‌شده در بارسا!---

بارسا سال 2004 نیز خرید مشابهی انجام داد و هنریک لارسن سوئدی پا به سن گذاشته را به خدمت گرفت. مهاجمی که کمک شایانی به آبی اناری ها کرد و نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان فصل 06-2005 داشت. اگر انتقال بواتنگ رسمی شود، باید دید که او می تواند لارسن جدیدی برای بارسا باشد یا خیر.

12

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !