امشب،مرحله آخر مبلغ بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌شود


امشب،مرحله آخر مبلغ بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌شود

معاون اداری مالی تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: از 28 بانکی که قرار بود مبلغ بسته‌های حمایتی را به حساب بیمه شدگان واریز کنند، 27 بانک اقدام کرده‌اند و مبالغ به حساب چهار میلیون و 653 هزار و 253 بیمه شده واریز شد.یک میلیون و 500 هزار نفر باقی مانده‌اند که بانک ملی باید واریزی آنها...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امشب،مرحله آخر مبلغ بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌شود

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

رحیم اردلان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۸ بانکی که قرار بود مبلغ بسته‌های حمایتی را به حساب بیمه شدگان واریز کنند، ۲۷ بانک اقدام کرده‌اند و مبالغ به حساب چهار میلیون و ۶۵۳ هزار و ۲۵۳ بیمه شده واریز شد.

وی افزود: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر باقی مانده‌اند که بانک ملی باید واریزی آنها را انجام می داد که طی صحبت های صورت گرفته، امشب این کار را انجام می‌دهند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره سامانه‌ای که قرار بود برای این منظور از امروز (اول دی ماه) آغاز به کار کند نیز گفت: وزارت رفاه در حال کار روی این سامانه است و بزودی آغازبکار می‌کند.

اردلان در پاسخ به پرسش که آیا بسته‌ها مشمول زنان بیمه شده‌ای که همسرشان شغل آزاد دارد می‌شود،اظهارکرد: بله. اگر زن بیمه شده سرپرست خانوار باشد این مبلغ به حساب خودش و اگر سرپرست نباشد به حساب همسر و سرپرست خانوارش واریز می‌شود حتی اگر وی بیمه شده نباشد.

وی درباره دختران کارمند مجرد که تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند نیز گفت: بسته به این بیمه شدگان نیز تعلق می گیرد و به حساب سرپرست خانوارشان واریز می‌شود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره بیمه شدگان سازمان‌ها نیز اظهارکرد: تفاوتی نمی‌کند بیمه شده متعلق به کجا باشد. فقط باید دریافتی زیر سه میلیون داشته باشد و از اول فروردین تا آخر مهر ۹۷ سابقه بیمه‌ای داشته باشد.

اردلان درباره زوجهای جوانی که هر دو بیمه شده اند ولی حساب یارانه شان را از خانواده خود جدا نکرده‌اند نیز گفت: این مبلغ به حساب سرپرستشان واریز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس