تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه


رسانه کلیک – تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. در آینده نزدیک از گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رونمایی می شود؛ با این حال شاهد افشای گزارش ها و شایعات زیادی از این محصولات هستیم. گفته می شود گلکسی M10 […] نوشته تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه...

رسانه کلیک – تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

در آینده نزدیک از گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رونمایی می شود؛ با این حال شاهد افشای گزارش ها و شایعات زیادی از این محصولات هستیم. گفته می شود گلکسی M10 و گلکسی M20 به ترتیب با قیمت 8990 و 12990 روپیه به فروش می رسند (قیمت سامسونگ گلکسی M10 و گلکسی M20 فاش شد).

به تازگی تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که طراحی پنل پشتی آن را به نمایش می گذارد. این تصویر شایعات گذشته را تایید می کند و اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی دهد.

بر اساس این تصویر، محصول آینده سامسونگ دارای پنل پشتی براق است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با جنس پنل پشتی این دستگاه اظهار نظر دقیقی کرد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED به همراه سنسور اثر انگشت به چشم می خورد. فلاش زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

تصویر واقعی گلکسی M20 سامسونگ لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه

گوشی های سری گلکسی M سامسونگ به پنل LCD به جای AMOLED مجهز می شوند که علت آن را باید در قیمت پایین تر آن ها برای فروش جستجو کرد. این دستگاه ها با بریدگی صفحه نمایش از راه می رسند.

گوشی های سری گلکسی M به عنوان جایگزین گوشی های سری گلکسی J و گلکسی On روانه بازار می شوند. شایعات گذشته برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را اعلام کرده اند.

قدرت گوشی سامسونگ گلکسی ام 20 را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند. این دستگاه به 3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

انتظار می رود این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.3 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شود و انرژی آن را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین کند.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک