کاهش مصرف شیشه در کشور


کاهش مصرف شیشه در کشور

سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: مصرف شیشه از 26.2 درصد به 8.1 درصد کاهش یافته و در حال حاضر مصرف گیاه شاه‌دانه که به گل شناخته می‌شود بیشتر شده است.

کاهش مصرف شیشه در کشوراصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور مسئولین معاونت اداری و مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر، پیرو موضوعات مربوط به مواد مخدر و پیشگیری از آن برگزار شد.

وی با اشاره به مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با مواد مخدر گفت: مسئولین در این جلسه تاکید داشتند که با توجه به اینکه ۹۰ درصد تریاک در افغانستان تولید می شود، قطعا مسائل و حواشی این موضوع گریبانگیر کشور ما نیز خواهد دشد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها بیان کرد: در این جلسه مسئولان تاکید کردند که ۵.۳ درصد افراد در سنین ۱۵ تا ۶۴ سال مواد مخدر را تجربه وجود دارد.

سلیمی تصریح کرد: مسئولان در این جلسه تاکید کردند که مصرف شیشه از ۲۶.۲ درصد به ۸.۱ درصد کاهش یافته و در حال حاضر مصرف گیاه شاه‌دانه که به گل شناخته می‌شود بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان بیان کردند که مصرف تریاک ۵۳ درصد، ماری جوانا ۱۲ درصد، شیره ۱۰ درصد و شیشه ۸ درصد است.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها اضافه کرد: مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در این جلسه تاکید کردند که قصد دارند با فعالیت خود به اقتصاد قاچاقچیان مواد مخدر ضربه وارد کرده و با ایدز مقابله کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی