دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت همراه اول برگزار می شود


دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت همراه اول برگزار می شود

دومین نمایشگاه کار ایران از جمعه هفته جاری و با حمایت ویژه همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز (۴ تا ۶ بهمن‌ماه) با حمایت ویژه همراه اول از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

اهداف این نمایشگاه که توسط دانشگاه صنعتی شریف در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود، «رویایی مستقیم کارجو و کارفرما»، «کمک به بهبود ارتقا برند کارفرمایان»، «تسهیل فرایند جذب و استخدام»، «معرفی فرصت های شغلی موجود در بازار کار»، «معرفی سازمان ها و ادارات مرتبط و نیمه مرتبط با رشته تحصیلی»، «ایجاد یک محیط حرفه ای و با کیفیت برای تعامل بیشتر بین کارجویان و کارفرمایان»، «ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان»، «برپایی کارگاه های آموزش کار و کاریابی» عنوان شده است.

در دومین نمایشگاه کار ایران، همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» و برپایی غرفه ای بزرگ در سالن «تهران» بوستان گفتگو با خدماتی همچون «برگزاری کارگاه با موضوعات متنوع»، «ارائه فرصت های شغلی، مشاوره شغلی، آشنایی با محیط شغلی و شغل های همراه اول» و «فرصت ارتباط مستقیم با مدیران همراه اول» حضور دارد.

گفتنی است در نمایشگاه «ایران تلکام» سال گذشته، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد اپراتور اول گفته بود: «با توجه به فعالیت های گسترده همراه اول، اشتغالزایی بالایی هم ایجاد شده است و ما به عنوان متولی اصلی اشتغال در مجلس از این اپراتور تقدیر می‌کنیم».

دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت همراه اول برگزار می شود

درخشش همراه اول در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ

طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه به کار خود پایان داد.

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس دو روزه که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس، مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس و محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

علاوه بر سخنرانی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاریابی، برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی برندگان جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس بود.

در این کنفرانس در بخش جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، همراه اول موفق به کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت کننده ها و دریافت تندیس طلایی این دوره شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شاخص های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ شامل مواردی همچون «پیش نیاز های اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» است.


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز (۴ تا ۶ بهمن‌ماه) با حمایت ویژه همراه اول از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

اهداف این نمایشگاه که توسط دانشگاه صنعتی شریف در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود، «رویایی مستقیم کارجو و کارفرما»، «کمک به بهبود ارتقا برند کارفرمایان»، «تسهیل فرایند جذب و استخدام»، «معرفی فرصت های شغلی موجود در بازار کار»، «معرفی سازمان ها و ادارات مرتبط و نیمه مرتبط با رشته تحصیلی»، «ایجاد یک محیط حرفه ای و با کیفیت برای تعامل بیشتر بین کارجویان و کارفرمایان»، «ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان»، «برپایی کارگاه های آموزش کار و کاریابی» عنوان شده است.

در دومین نمایشگاه کار ایران، همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» و برپایی غرفه ای بزرگ در سالن «تهران» بوستان گفتگو با خدماتی همچون «برگزاری کارگاه با موضوعات متنوع»، «ارائه فرصت های شغلی، مشاوره شغلی، آشنایی با محیط شغلی و شغل های همراه اول» و «فرصت ارتباط مستقیم با مدیران همراه اول» حضور دارد.

گفتنی است در نمایشگاه «ایران تلکام» سال گذشته، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد اپراتور اول گفته بود: «با توجه به فعالیت های گسترده همراه اول، اشتغالزایی بالایی هم ایجاد شده است و ما به عنوان متولی اصلی اشتغال در مجلس از این اپراتور تقدیر می‌کنیم».

دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت همراه اول برگزار می شود

درخشش همراه اول در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ

طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه به کار خود پایان داد.

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس دو روزه که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس، مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس و محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

علاوه بر سخنرانی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاریابی، برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی برندگان جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس بود.

در این کنفرانس در بخش جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، همراه اول موفق به کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت کننده ها و دریافت تندیس طلایی این دوره شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شاخص های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ شامل مواردی همچون «پیش نیاز های اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» است.

کد خبر 4519492

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا