نخستین رندرهای گوشی ویوو اپکس 2019 منتشر شد


نخستین رندرهای گوشی ویوو اپکس 2019 منتشر شد

اولین رندرهای گوشی ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019) به بیرون درز کرد. در ادامه با این گوشی که قرار است تا چند روز دیگر معرفی شد٬ بیشتر آشنا شوید. ویوو برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا در سال گذشته بود که همه را با رونمایی از گوشی مفهومی اپکس خود غافلگیر کرد.... نوشته نخستین رندرهای گوشی ویوو اپکس 2019 منتشر شد اولین بار در گجت نیوز....

اولین رندرهای گوشی ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019) به بیرون درز کرد. در ادامه با این گوشی که قرار است تا چند روز دیگر معرفی شد٬ بیشتر آشنا شوید.

ویوو برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا در سال گذشته بود که همه را با رونمایی از گوشی مفهومی اپکس خود غافلگیر کرد. با این حال٬ به نظر می‌رسد امسال این کمپانی زودتر از برگزاری نمایشگاه بارسلونا میزبان یک رویداد ویژه است تا ویوو اپکس 2019 را با طراحی بهتر از گذشته معرفی کند. این رویداد 24 ژانویه (4 بهمن) برگزار خواهد شد. اما تا به امروز هیچ رندری از این گوشی منتشر نشده بود تا بتوانیم با طراحی آن آشنا باشیم.

نخستین رندر ویوو اپکس 2019

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حالا یک افشاگر در ویبو رندرهایی از گوشی ویوو اپکس 2019 را منتشر کرده است. این رندرها درست زمانی منتشر شدند که گفته می‌شود ویوو به برخی از کاربران چینی این گوشی را ارائه کرده تا کار با آن را پیش از عرضه در بازار٬ تجربه کنند. این رندرها تایید می‌کنند که نسل جدید گوشی ویوو اپکس فاقد هرگونه دکمه یا کلید فیزیکی یا حتی جک هدفون است. همچنین بررسی کننده‌های این گوشی گفته‌اند که شبیه به یک صابون فلزی است که از هر طرف کمی خمیدگی دارد.

این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی اپکس از یک نمایشگر لبه به لبه تقریبا فاقد هرگونه حاشیه‌ی اضافی در اطراف خود بهره‌مند است. سوال‌هایی در مورد چگونگی چینش دوربین‌ها در پشت گوشی به وجود آمده است٬ اما این رندرها تنها قاب جلویی گوشی را به نمایش می‌گذارند. این یک گوشی بسیار جالب از سوی شرکت ویوو خواهد بود. هیچ تضمینی برای تایید واقعی بودن این رندرها وجود ندارد٬ به خصوص این که جزئیات کمی تا به امروز از این گوشی منتشر شده است. ما به محض کسب اطلاعات بیشتر٬ شما را از آن‌ها مطلع خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا